oboy!

Måste bara säga, oh vilket Desperate Houswives avsnitt igår va?! Hände så jäääkl amkt, lite rörigt, men spännade. Längtar tills nästa säsongm hoppas Susan klarar sig. Hon är ju så rolig..

Halva skolveckan DONE. Skrev samhällsprovet idag, läraren sa att det var busenkelt.......DET VAR DET INTE! haha... kände sig grundlurad, det var jättesvårt. Och jag hade åroblem med att förstå frågorna då det var väldigt svåra och annorluna ord.. politiker ni vet. Politiska ideologier handlade provet on btw. Ush. Glad att det är över nu. Allt som ska bli klar nu innan lovet är romero och julia uppgiften,.. men innan jag ska komma igång med den måste jag läsa ut boken. Det går nog hyffsat snabbt, har väl 30 sidor kvar...
Och vi ska göra klart den imorron! PAPANG! SEN är det jullov!!
Eller det är inte officiellt förren på tisdag... men hjärnan tar jullov imorron när uppgiften är klar.

Btw fick tillbaka svenskaprovet och vi fick betyg på redovisningarna. MVG på provet! (GLAAAAD!), och G+ på redovisningen, för att jag inte hade låtit tillräckligt engagerad. Det kan ju jag tycka är liite snårt, då jag hade "bra ögon kontakt, lagom längd, bra fakta, bra inledning/avslutning". Ett VG- hade gjort så mkt skillnad..
jaja det finns inget jag kan göra, barea låte mer engegerad på np sen till våren, så kanse hon tycker att jag har tagit lärdom av hennes tips, och ger mig ett bra betyg då. Hopefully.

Träffade balfrågaren nr. 1 i skolan idag, satte mig återigen mig bredvid han, (det var ingen annan där) för att se om han ville fråga mig til balen i verkligheten som han lovat, Men nej. Så det lutar nog mest åt nr 2 nu, för jag har faltiskt väntat på att ettan ska fråga sen höstlovet... det är ett tag. Känns osm han har ändrat sig.

När jag kom hem från skolan idag. OBOY OCH VITT BRÖD. Det är så jääääääääkla gott. Orh, jag bara äter o äter. Det är typiskt, nu när jag äntligen har gått ner ngt kilo, så kommer oboyberoendet tillbaka. Igår hade jag såååååååån abstinens efter oboy, jag skojjar inte! Jag riktigt trånade. Men jag åt ngt annat chokladigt ist.

OORH, varför ska ngt så onyttigt behöva vara sååå gott!??!?!

Detta är vekligen inte bra, jag måste dra ner på oboyen, lite är okej... men de mängder jag dricker och den mängden pulver jag använder... är inte nådig.

Så nu ska jag läsa ut boken, hjälpa syrran att laga paj, skriva arbetet, sova.

Japp.

I helgen blir det julpynt, kakbak, fira morfar och det doftar utgång på lördag. Mihiiiii, jag älskar att vara 18!

Och grattis till morfar som fyller 93(!!) år idag!!

Dagens låt: You(Någon remix) - Special D.
Känner bara för att dansaaaaaaaaa!! Taggar helgen, att jag är fri från F ett braa tag, jullovet, nyår, min fest.. Och TAGGAR 2011 ! WOOP WOOOP.

Oh nu fick jag glädjerush! DANS!
2010-12-15 @ 15:45:42 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0