whywhywhy..

Är extreeemt förkyld. Her feber och mår allmänt dåligt, pga förkylningen. Hoppas att febern försvinner till imorron så jag kan vara med och baka julkakooooor.

orrh. Varför ska jag just bli sjuk nu, jag som hade så mycket kul planerat i helgen? Jag hade inte haft något emot att vara sjuk på någon av alla de hemmakvällar jag haft de senaste månaderna...  men nu... Jag skulle ju ut ikväll. Orh. Jag vill dansa ...

Fasiken.

Aja. Vad kan jag göra åt det... Bara käka en massa c vitamin och bli bättre.

Jag drömde jag om H inatt. Det var så verkligt och han var såå snygg. Det var på en fest, han satt mitt emot mig vid bordet, han hade rosa skjorta, och vi började prata. Sen gick tiden och vi höll ihop hela festen typ. Det var kul. Inget annat hände. Det påminde liiiiite om de festerna i februari då vi träffades. (Dock var det inta bara han i drömmen, utan en massa andra människor jag känner också, men han var typ huvudpersonen.)
Längtar till min fest, och hoppashoppas att han kommer. Festen kommer bli ball oavsett va, men det vore kul om han kom.


SVERIGES DAMER är i EM-FINAL! Kanon. OOOh vilken känsla det måsta ha varit, när slusignalen gock och alla rusade in på planen och hoppade. Det var länge sen jag var med om det nu....  Jag saknar handbollen så otroligt mycket. Typ ett hål i bröstet.. faktiskt. Handboll är så underbart..!
Men grattis till sverige!!! Och hoppas att de vinner finalen imr!!!!!


Helt sjukt att min mobil har hållt på att installera ett program i 5 timmar nu... kanske ngt som är fel?
Och att batteriet tar slut på 48h...  sen tar det bara 30 min att ladda upp det igen. Det hade ju vatt böttre om den behövt ladda längre och batteriet hade hållt längre..

Och sen tänkte jag passa på att säga att romeo och julia är en sjukt vacker bok,(jobbigt att det står på vers bara, men språket är fint). När jag läst klart den så var jag nästan tårögd.

Nu ska jag gå och vila en stund.

Dagens låt: Send me an angel - Scorpions
För den är så fiin!
2010-12-18 @ 16:30:06 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0