sö(m)ndag

Fortfarande förkyld.. suprise.
vaknade vid halv 5 i morse... det är 3e natten i rad jag vaknar vid den tiden. Jobbigt. Gick upp vid 9 och år frukost.. sen går jag upp och sätter på tvn. Mtv. Då spelas JESUS OF SUBURBIA!?!?! Whaaaaaaaat? Jag gör några glädjeskutt när jag inser att det är Green Day top 20!!(JoS var nummer 14, det är mitt lyckonummer! ehe!) Fantastiskt! Lycka! Så jag sitter/liggen bänkad framför tv hela morgonen. De visar nästan aldrig green day videor nuförtiden på tv och nu 20 i rad! WAAOW! Tumen upp mtv!

Sen. Jag var ju då för förkyld för att följa med hem till mormor o morfar och baka... som vi gör varje år! Jag älskar att baka... Jaja. Kankse lika bra, för jag mår inte toppen idag.
Så jag har sovit några timmar. Sen kollade jag på filmen Valentines Day. Helt okej, men Love actually är mycket bättre.
Sen åt jag, macka. Och så är resten av familjen hos mormor o äter fin och god söndagsmiddag.. på fjärde advent.
Men jag ville inte vara sämre, så jag tände adväntsljusen här hemma och satte på julmusik. Det var faktiskt väldigt mysigt. Sen satte jag mig vid julgranen och kollade i fotoalbum. Sen filosoferade jag, hehe. Ja. Lite faktiskt. Om framtiden, hur det egentligen kommer att bli. Jag kom inte fram till något, bara kul att spekulera lite.


(var för lat för att ladda upp bild, så jag tog någon från google..)

Och nu sitter jag här... ska hålla mig vaken tills resten av familjen kommer hem så jag kan sova.
Det blir nog ingen skola för mig imorgon, jag har bara en lektion, så jag missar inte så mycket. Dessutom skulle det bara vara julmys..  Jag hoppas att jag mår tillräckligt bra så jag kan gå på tisdag, jag vill se julavslutningen, för det är ju den sista jag skoljulavslutningen jag ser under mina skolår, och fär att få in julkänslan lite och för att säga god jul till mina kompisar.

Dagens låt: Grenade - Bruno Mars
2010-12-19 @ 20:35:50 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0