kul

Då var torsdagen avklarad, Tack för det.
Går upp kl. 6 som vanligt och vid halv 8 beger jag mig till bussen, som inte kommer... får ta en annan buss som ocjså är sen till bytes hållplatsen, vänta där ett tag o seeen kommer jag in till skolan. Så jag går till lektionen, det är tomt. Lektionen är inställd........ KUL att jag gick upp så tidigt o stressade dit i onödan. Men jaja.
Väntar på nästa lektion. Och väntar, och väntar. Under tiden jag väntar ser jag H, han står o kramar en annan tjej.... okej. Inte för jag har rätt till att bli avundsjul eller ngt, kände ett litet jahapp, men inget mer. Sen när han gick förbi för att komma till sin lektion vände han sig om o kollade åt mitt håll.
*SLAP* sluta att tänka på såna småsaker, sluta tänk på honom o fokusera på viktigare saker. JA.
Väntar fortfarande på att svenskan ska börja. Sen får vi reda på att dessa lektionerna också är inställda. Det är en dubbellektion med lunch emellan.. Så nästa lektion börjar inte förren klockan 2. KUL, igen. Håla i 5 timmar.
Så jag gick hem till mormor. Klackaskor, 30 cm snö, halt, och kullersten = ingen bra kombination!
Åt, sov och pluggade hos mormor, det är ändå bra att hon bor i samma stad, i andra änden av stan, men ändå. Det tar kängte tid att åka hem och sen tillbaka till skolan...

Blev klar med hemsidan, så jag slipper komma på lektionen på tisdag, nice!

Min syster tog bort sitt födelsemärke idag. Det gick bra.

Nu sitter jag här. Ska nog ta o kolla på svt play för att se julkalendern. Haha. Sen plugga lite fysik. Är sjukt trött på fysik nu..
Och jag undrar hur det ska gå att ta sig in till skolan imorron, då vi har provet första lektionen.. vill ju inte komma sent till provet..

FIck mail idag av hon som håller i VM volentärerna, om jag anmäler en dag till kan jag få vara med. Så jag gjorde det. Hoppas att jag får vara med. Men hoppas att man inte får alla dagar man anmäler, haha för jag pallar inte 5 pass... haha. Om jag nu får jobba där, så kommer det ju bli en sjukt kul och lärorik upplevelse, och det kommer se bra ut i mitt Cv!

Sen i helgen har jag massor att göra. Skrev en lista:
- Lady gaga arbete
- Läsa Romeo och Julia
- Läsa klart Fahrenheit 451 (och lite uppgifter till det)
- Baka lussebullar
- Gå till affären för att köpa julklappar och nya vinterskor(Utan klack.)
- Vm utbildning
- Projektarbete

Kulkul.. Och kul att typ ingen svarar på min markandsundersökningsblankett. Har skickat ut till typ 50 på skolan. Har fått ca. 10 svar. Sen lade jag ut det på greenday.se, men där har bara 2 svarat.
Undrar hur det ska gå... Det var egentligen F som skulle dela ut dem, men hon har inte jobbat på projektet på flera månader, så jag har fått göra det själv.. Ångrar att jag valde att jobba med henne..
Förresten så har hon blivit jättesnäll mot mig idag o igår. konstig tjej detdär alltså. Men när hon är snäll, så är hon verkligen jättesnäll, och det är den sidan av henne jag är kompis med. Den andra, bitchiga och allt dedär, den hatar jag.
Kunde ju lägga ut marknadsundersökningen här, med det är inte lönt för ingen läser detta ändå, haha.

Jag provade klänningen jag köpte i tisdags, tillsammans med skorna. Me like! Jag är helnöjd med klänningen!

Visst hade den kunnat vara i en annan färg eller haft lite glitter på sig. Menmen, den är snygg iaf.(tycker jag)

Peppar för provet imorron, ska bli skönt att få det överklarat. Sen slutar jag tidigt, inget digitalt skapande, för jag är klar med min t-shirt.
Sen ska jag hem på TwilightNight hos B, för Eclipse släpps imorron. Woop woop.


Gillar den. Visst den blev lite tråkig, men den har ett buskap som betyder något(för mig) och jag gillar banksy bilden, med flickan o ballongen.

Nu var inlägget slut. Btw, visst har jag blivit rätt bra på att lägga upp bilder? Creds till mig. Nu väntar fysiken. Hajjj.

Dagens låt:  Know your enemy - Green day
2010-12-02 @ 19:21:15 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0