det närmar sig

Ja, jag var då hemma idag. Missade en lektion då dem tydligen hade kollat på film. Känns bra. Så jag har inte missat något viktigt de dagar jag varit hemma!
Mår lite bättre idag, så jag ska nog till skolan imorron.
Och nu ser jag att båda mina lektioner innan avslutningen är inställda,( ÄNTLIGEN lyssnade jag på min inre röst som sa, kolla hemsidan, och där har läraren skickat ut mail om att lektionen 8.15 är intsälld! Kanon!)
så frågan är ska jag åka in bara för att de avslutningen. Men jag vill se den, för att få in julkänslan och så. Och så vill jag säga god jul till klassen... aja. vi får se imorron. Men troligen åker jag in. (Fasen, jag vet inte vad jag ska ha på mig.... men det är kanske inte så viktigt, kommer säkert ha jackan på mig hela tiden ändå.)
Men ändå, gud vad onödiga dessa dagarna i skolan har varit då, vi kunde ju lika bra ha slutat i fredags, eller tillomed i torsdags.

Idag har jag skrivit julklappsrim och slagit in presenter, så jag är REDO för julen. And thats about it... OCH tagit en efterlängtad dusch, det är sjukt så äcklig och ofräsh man blir när man är sjuk.. 

Jag pallar inte att oappa blir sur på mig för att jag inte har sjukanmält mig, läraren vi har tar ALDRIG närvaro, så då tyckte jag det var bättre att inte anmäla mig, så jag får frånvaro heeela dagen, när jag bara har en lektion... så jag har inte gjprt ngt fel. Om jag hade haft fler en EN lektion då lärarna hade tagit närvaro hade jag självklart sjukanmält mig.

Imorron ska jag också köpa spotify premium! Woop. I en månad. Så kan jag ha det i mobilen och jag slipper reklamavbrott och det är bäst. Så jag kommer att slippa reklam på min fest, inte kul om man står och dansar och sen helt plötsligt " did you know that spotify ..... " Nä tack. Ingen reklam.
Sen är det jullooov på riktigt!
Och på fredag är det julaftoooon! GALET!
 
Dagens låt: Happy Xmas (war is over) - John Lennon
Tagga julafton på freeedag! MYSIGT! KALLE ANKA! JULGODIS! JULBORD(dock äter jag bara köttbullarna och korven.. heh)! JULGRAN! JULMUSIK! PEPPARKAKOR! JULKAPPPAR! OCH MASSSSSSSSSA KÄRLEK!!
Åh, jag älskar julen!
2010-12-20 @ 18:23:02 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0