LOV

SÅÅ, då var det jullov!! Vi säger det igen, JULLOV!! Så sjukt härligt! Jag har ioförsig inte haft några lektioner sedan i torsdags, men ändå, nu är det officiellt.
Åkte till skolan, eller stället där avslutningen var. Den varade i en halvtimme, så jag missade precis bussen hem... så då var det bara att vänta på nästa(bytesbuss)...........
Jag ångrar lite att jag åkte in, dels för jag har stått ute och frusit och nu mår jag inte bra igen... känner att det kasnke är febern som är på väg upp igen. Fasiken. Och dels för att typ ingen i klassen var där..
De positiva med att  jag åkte in var att jag fick träffa vissa i klassen och säga god jul, att avslutningen var okej(inte jättekass), och att jag fick se H en sista gång innan skolan börjar i januari. Men det är inte säkert att jag ser han i skolan .. så då ser jag inte han förren min fest, hihi (om han nu kommer).

När jag kom hem kunde jag knappt röra fingrarna så kalla dem var... Jag åt lussebulle, pepparkaka, banan och drack min älskade Oboy. Jag har inte ätit ngn lunch, så jag förtjänade det.
JAg undrar om jag går upp eller ner i vikt, eller om det bara står still. Jag har dragit ner på maten iaf.. Men till julen hör sötsaker, så det jämnar ut sig. Och nu när jag är sjuk har jag inte kunnat träna. Så jag undrar jag. Jag hoppas att jag kan gå ner lite iaf. Jag ska satsa till beach 2011. Det ska bli min bästa sommar, hoppas jag. JAg vill iaf se bra ut på balen.

Och jag har skaffat spotify premium! NAJS!! Inga reklamavbrott på en månad! Kanon! Och jag har det 'ven på mobilen! Wihoo.
En stor nackdel med mobilen är att batteriet tar slut så snabbt bara........

I övermorgon är det lillejulafton. DET ÄR RITKIGT NÄRA NU. Åh jag tycker det är så mysigt med julen!

Nu ska jag lägga mig och ta en tupplur.. jag mår inte så bra. Dumma dunderförkylning. Hoppas jag blir bättre och är frisk till julen! Annars blir jag ledsen.
Men det är ju lite fantastiskt hur mycket snor det får plats i näsan... lite äckligt också kanske. Men det tar fan aldrig slut!!

Jag är så sugen på McD hamburgare ikväll...

Dagens låt: Hold on - Green day
2010-12-21 @ 17:22:03 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0