siiigh, sick.

Har precis gjort kola! Eller mamma har gjort det.. jag får inte för då kan jag smitta ner det. Kulkul. Men jag får äta det iaf, och det är gottgoooooooooott!!!
Jag skulle till malmö och shoppat med mina kompisar, men det satte bacillerna stopp för. Jag vill bli frisk NU!
Igår fick jag reda på att vi skulle köra julklappsspelet här hemma på lillejulafton(alltså imorron), med vars 3 presenter. Men hur i hela fridens namn(inga fula ord nära inpå julen, hihi) ska jag kunna hinna handla det tills imorron.... idag kan jag inte. Kaaaasnke imorron.
Jag känner mig som en säck med sand, typ. Har ingen energi...

Det är galet så kallt det är ute nu... -20 grader!! Haha mamma skulle iväg och handla på maxi i morse, men garagedörren hade frusit fast, så hon kom ingen vart... Så vi ha ringen maat :(. Eller jo, lite.. men inget gott.
Dock är det sjukt fint när man kollar ut, vackert! Klarblå himmel och marken är täckt av vit glittrande snö.

Väderprognosen säger att det ska bli snöstorm imorron... och snökaos på julafton. Hmmm. Tur att mormor o morfar inte bor så långt borta, tar 20 min att köra. Så förhoppningsvis blir det inga problem.
Jag ska bara bli frisk också... har 2 dagar på mig. Det kan gå.

Känner för att ta en tupplur nu, så jag ska nog göra det... eller iaf vila lite. Och sen tänker jag baka pepparkakor....! Inget pepparkaksbak utan mig, då bli jag arg!

Dagens låt: Love the way you lie (part 2) - Rihanna, Eminem
Bara för att jag kan lyssna på den på spotify premium! Heh Och för att den är bra. Fast ettan är bättre.
2010-12-22 @ 13:14:40 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0