JUL!!

Hejsanhoppsan och såklart: GOOOOOD JUL PÅ ER!
Hoppas alla har haft en underbar jul tillsammans med några som dem tycker om och fått något fint!

Min jul har varit kanon! Är så glad att jag är frisk(bara lite snuvig nu)!
Och, måste bara säga att jag har en sån fin släkt! ♥ 

En av höjpunkterna var Tomten, haha (min kusin), han är sååå bra tomte!
Och den andra var (fast än jag egentligen inte gillar böcker) boken Nobody likes you!


Jag hade aldrig hört talas om den innan, så jag blev överraskad! Haha och jag kan faktiskt inte vänta med att läsa den! Hoppas den är bra!
Mamma o pappa hittade äntligen ett sätt att få mig att vilja läsa, haha! Grattis.

Och den 3e höjdpunkten var ett ps3! (dock inte bara till mig) Så jag kan ÄNTLIGEN spela mitt Green day rockband  som jag vann i sommras! Haha



Jag gillar green day, m'key?! Fast det kanske ni visste redan.

Vad har jag gjort med än att öppna paket? Kollat på kalle ankas jul och ätit alldeles för mycket onyttigt. Men det hör till julen.
Jag är nöjd med julen! Och nu är den slut, VIPPS, så snabbt gick det. ett år kvar till nästa.

Men nu taggar vi nyår, och sen min feeeeest!!

Imorron ska jag åka pulka! Wohooo!

Återigen, hoppas alla har haft en underbar jul!

Nu ska jag sova!

Dagens låt: Merry Xmax Everybody - Slade
2010-12-24 @ 21:59:50 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0