day

Imorse när jag har kommit ner för att äta frukost, står det en jättestoor låda i hallen. En plattTV!!! Pappa hade fyndat på mellandagsrean! Haha! Fantastiskt! Äntligen åkte bumling TVn ut, som vi har haft i typ 15 år. Brabrabraaaaaa! Skäms inte lika mycket för att ta hem folk på filmkväll längre.

Idag har jag spenderat typ hela dagen med B! Kulkul! Planerat mycket för min fest, kalaaaaaaas! ÅH vad jag lännnngtar! Det är inte alls särskilt långt kvar, några veckor bara! Sssspännande! Det ser ljust ut, tycker jag. Förhoppningsvis blir det inte snöstorm eller något annat katastrofartat.

Nyår däremot ser inte så ljust ut. Har ingen aaaaaaaaning om vad vi ska hitta på. Några av mina kompisar vill åka upp till Gbg och fira med en vi känner + hans kompisar. Det kaaan bli jättejätte fantastiskt roligt. Eller så kan det bli sjuuuukt fucking katastrof. Och jag vill inte ha spenderat ca 500 kr i transport bara för att komma till en platt fest. Nejtack!
Hoppas att vi hittar något kul på liite närmare avstånd.


Imorron ska jag hem till farmor och farfar på mat. Trevlans. Hoppas det blir gott och att jag inte äter så jag får ont i magen.

Har även idag ätit liiite mycket godis. Framförallt kola och choklad. Tur att knäcken är stenhårt, annars skulle jag nog äta mkt av den också.

Sitter och funderar lite på om jag ska köpa biljet till Rise Against spelning i dk i mars. Det hade ändå varit sjuukt kul, var så längesedan jag var på konsert känns det som. Och RA är ändå väldigt bra tycker jag. Dem eller MCR, so också spelar i mars. Att se båda blir för dyrt... Sen måsta jag hitta någon att åka med också. Så jag är typ 80% på ja atm.

Nu ska jag läsa lite i min gd bok, sen ska jag sova, g'night!

Dagens låt: I Fought the Law - Green day
För att den är hääärlig och det var längesen jag hörde den sist!
2010-12-25 @ 22:57:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0