äta bör man.

Dagen so far...
Vaknat, varit ute med hunden, ätit på restaurang med pappa, OJ vad jag har vitlökssmak i munnen nu efter den såsen................ öh. Men det var gott annars, kycklingspett med pommes och sås.
Sen handlade vi på maxi, snackade också med en som vi känner som jobbar där och frågade lite om CV, han sa att jag bara kunde lämna det till honom. Och han verkade jättepositiv till att jag skulle söka. Men smart som jag är hade jag glömt det hemma.... Så det blir väl att jag söker nu efter nyår. Ska söka mitt första riktiga jobb! hihi

Snart ska jag iväg in till stan med B för att fika. Myyyys.

Mycket kalorier känns det som... Asså, det känns lite dumt att tänka så mycket på vad man äter, men blir så begränsad... men för mig är det nödvändigt. Jag försöker iallafall att tänka lite på vad jag äter men samtidigt inte för mycket. Annars skulle man typ inte kunna ut och äta på restaurang och fika...

Sen händer det inte så mycket.. 

Om 4 dagar är det nytt år.. Jag tror att 2011 kommer bli sjukt bra! Eller jag hoppas det! Studenten och allt som hör till det lär ju bidra till ngt positivt iaf!

Och jag vet fortfarande inte vad jag ska göra på nyår.....

Imorron.....har jag ingen aning om vad som händer. Inget kul antar jag. Haha.

Dagens låt: Walking in Memphis - Calle Kristiansson
2010-12-28 @ 15:23:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0