kaos

Ännu en dag har jag bara suttit på min ända och jobbat med skolarbete.. men nu är jag klar. Jag ska bara öva in talen. Och sen redovisa dem på torsdag.

Hade bara 2 lektioner idag. Göttans!

Åh, jag hade en lite läskig dröm inatt. Jag drömde om min 18års fest. det var inet alls många som kom, och de som kom hde inte kul, och vissa som kom var inte inbjudna och vissa var utklädda till zombiesar(igår träffade jag en kompis som var utklädd till zombie, så det varväl dfr dem var med i drömmen, haha)... Och ljuset sög, ingen partybeslysnin, och musiken var dålig, och jag fick springa ut och öppna grindarna till folk hela tiden. och att en tjej som vat tasikg mot mig på högstadiet smög sig in.. haha.

äääeh. det var ingen rolig dröm. Nu är jag jätteorolig.
Jag har en lokal för 135 pers, men bara 66 som tackat ja. 17 på kanske. Och 5 som inte svarat. Sen är det ngn utan facebook som kommer ockås. Men jag vet att alla på ja, inte kommer komma. Jag vill inet ha en halvtom lokal. Och jag vill inte ha dåligt ljus. Änsålänge har jag inget... kan hyra av en komis för 200kr/lampa... men jag vet inte vad det är för lampor(dock bara vita..), men de är antagligen några bra, annars hade de väl inte varit så dyra(för dyra imo).... Eller så kan jag fråga F som har en rätt stor grej som blinkar i färger. Ska nog fråga henne imorron.

Oh. Samtidigt som jag är sjuuuuukt pepp, är jag sjukt nervös. Jag har aldig haft lokalfest förr. och nu ska jag ha det själv.. Men jag vill ha det själv. Så...  Jag hoppashoppashoppas att det blir bra! Snälla låt det bli bra!
Hoppas att det inte bli snöstorm, eller något. då blir jag riktigt ledsen..
Men det är en stund kvar... 1 månad ungefär. Så jag ska inte oroa mig för det än.

Imorron ska jag jobba på world cup! Ska bli kuligt!
Sen kommer det bli en jobbig torsdag, jag kommer antagligen vara jättetrött och sen ska jag ha 2 redovisningar.. Men sen när torsdagen är över. Dåså. Då är det bara fredag kvar, som är chill. Sen är det lördag! Då vet vi vad som händer. JAG BLIR MYNDIG! wooop wooop
Då är det först släktkalas och sedan utgång med B och några till! KULKUL!!!

Nu ska jag äta. Dusha. Chilla och sen kolla på DH! Har saknat det. Sista DH avsnittet som 17åring.. (så dramatisk jag är).

Dagens låt: Kaos med han - Laserturken, Naico
haha, hörde den på spotify och bara måste ha med den på min kalaslista!
2010-12-07 @ 17:09:32 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0