juju.

Igår.
En lektion. Samhällen. Det var sjukt tråkig. Sen väntade jga på min kopmis som skulle bli klar med sitt, det tog sin lilla tid.... Asså hon tjejej jag var med, hon är så sjukt random. Lite knäpp. Men hon är snäll och ärlig och en fin personlighet. Kan bara bli liiiite mycket ibland.
Sen koom vi fram efter en låång tid. Ett tåg med tekniska problem och 3 bussbyten. Själva jobbet på World cup var att vi skulle stå i en av ingångarna till hallen o se glada ut. Vi fick en en ingång där det inte kom så mkt folk... Så vi satt typ hela tiden och kollade på handbolls matcherna. Sen ser jag tat det står några långa killar i ingången, så jag undrade om de kanske behövde hjälp att hitta sin plats, så jag frågade om han behövde hjälp att hitta sin pkats. Ääääe jeg bara stå hear lide. (typ så lät det, han var dansk). Okej, säher jag. Sen ser jag att det står team danmark på ryggen på dem. Haha så det var danska landslaget. Lite pinsamt. Haha. Menmen. 
Får höra invignigen av VM låten, Gloriuos. Av Arash. Han var där och latjade med några svenka spelare på plan under halvlek.
Jag saknar handbollen sjukt mycket!! 
Sen spelar sverige mot damnark. Dk vann. 
Jag och min kompis ska sticka direkt  efter så vi rusar in i greenroom hämtar våra saker o ska gå till bilden. Då springer vi på Larholm och Sandberg. De var de bästa spelarna den matchen! Var lite häftigt. Tänkte säga bra spelat, men dte gjorde jag inte. Vågade inte.  Dom var sjukt långa. Jag tycker att handbollskillar är attraktiva. There I said it. Inte alla såklart, men om de är bra lagspelare och kämpar på bra och är välbyggd,(och svettig efter match) så är det lätt att bli lite svag i knäna.
Sen kom jag hem. Och var trött.

Idag.
Jag var trött när jag vaknade idag också. Länge sen jag var så trött på en morgon. Skoldagen började 8.15 med engelska redovisningar. det gick helt ok. Men sen fetr min redosvisning så ställer fröken en fråga, och jag kan inte svar på den, så det kändes lite dumt, men jag måste verkligen tänka till på sådanna frågor.. Så jag sa bara I don't know. Sen upptäckte jag att vi har en ganska snygg klilel i engelskaklassen också, eller snygg o snygg. Han är attraktiv. Dock inte handbollsspelare, boxare. Lite HOT. Och det är något med hans ögon som gör det där litte extra, annasr hade han ite varit så snygg.
Sen är det svenska, dags för redovisning nr 2. Det går också helt okej.
Det var bara redovisningar från 8.15 - 12.30. JOBBIGT att lyssna.
Sen 90 min håla. Sen webbdesign. Skutade 16.20. Höll på att somna på bussen på väg hem.
Nu är jag ockås skitrött. Ska nog ta ett pass på crossen, sen dusha och sen sova.

Imiorron är det fredag och min sista dag som 17åring. Då ska jag shoppa julklappar och kanske gå på fest på kvällen. Och gå i skolan. Dock är jag SJUKT sugen på att skippa fysiken.. men vet inte om jag har hjärta till det. Dock har jag varit på ALLA lektioner vi har haft. Inte varit sjuk en enda dag. Så jag tycer jag kan förtjäna en lång sovmorgon imr.. Får se.

OM 2 DAGAR BLI JAG 18!!!

Nu palalr jag inte sitta vid datorn längre. Ha det gott. Och godnatt.

Dagens låt: Extraordinary girl - Green day

GRATTIS till Tre Cool, trummisen i green day! (för att han fyller år idag...)

Ett typ tips: När du lyssnar på din ipod, ta shuffle. Så den hoppar från låt till låt. Så då vet man aldrig vad det är för låt som kommer next. Jag tycler det är kul, och jag gillar att bli överaskad. Och man blir så glad när det är en riktigtbra låt. Iof är nästan alla låtar på min ipod bra, men ändå.
2010-12-09 @ 19:19:27 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0