work work

Hejhejhej.

Varit i skolan. Kommit hem. Jobbat med skolarbete.........
Ja, det är vad jag har gjort idag. Ätit också. Jag läste ut Fahrenheit 451 (REKOMENDERAR DEN INTE!) sjukt tråkig! och började att skriva vad jag ska säga på min redovsining på tosdag, samt göra pappret med uppgifter.... dötrist.
och jag har skrivit på Lady Gaga arbetet, typ klar. Det är jag mest nervös för, att redovisa det. För läraren kommer att bedöma det stenhårt...  så jag satsar på att få bra på det, och satsar på att bara klara engelskan.
Sen efter torsdag kan jag pusta ut!
Men jag har imorron på mig att göra klart det också. Nu orkar jag inte mer. Mina ögon går i kors... (har suttit vid datorn och jobbat hela tiden..).

Peppar onsdag! World Cup!
Peppar lördag! 18 !!!!!!

Känns helt overkligt att jag blir myndig på lördag. De e la Najs!

Nu måste jag stänga datorn innan mina ögon går i kors...

(Hoppas att Jean pierre åker ut ur Ung o bortskämd idag!)

Dagens låt: American Eulogy - Green day
2010-12-06 @ 20:30:16 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0