4th of July

Igår hann jag inte skriva, jag solade, hjälpte pappa med att sätta upp poolen, som vi sedan började att fylla med vatten(vad annars hah). Det  var riktigt varm, omrking 31 grader, så det blev varmt och ligga och steka i solstolen. Så jag blev så sugen på att bada, men det var typ bara 10 cm djupt i poolen, så jag satte mig där i hopp om att solen reflekteras och jag får mer färg. Men jag vill ju ha jämn färg, så då kom jag på den bra idén att göra ett fyspass i poolen! Jag gjorde armhävningar, rygglyft, plankan, sidolyft och benlyft, aööt det flerra gånger om. Och vattnet var så kallt, att jag liksom inte svettades! Det var skitbra, nu har jag lite träningsvärk i magen, fast bara lite.
Och sen hade vi gäster igår, det var trevligt, satt uppe till kl. 1 och spelade pictionary, haha. Och maten var god också kan jag tala om. Åt så jag fick ont i magen, speciellt på slutet när godiset kom fram. Hatar när jag har valt godiset, då är det bara goda saker. 

Idag är det 4th of July, vilket är amerikas självständigthetsdag. Jag är lite av ett USA-freak, så jag har på mig en röd kjol och ett vitt linne med mörkblåa prickar! Haha! Jag vill flytta dit när jag blir stor!
Vaknade av att jag var vaaaarm. Det var nästan 28 grader på mitt rum. Mitt rum ligger på andra våningen och med fönstrena väster, dvs där solen går upp. Det är fruktansvärt varmt.
Sen åt jag frukost utomhus, mys! Sen solade jag. Sen stack jag in till stan och träffade min bästa vän från lågstadiet, sen gick vi till en park där vi satt och snackade och åt mjukglass. Det är så kul att vi har såå mycket att prata om, nonstopp, får aldrig slut på samtalsämnen.

Jag har varit duktig med maten idag(förutom glassen), jag åt en Äntligen Sub (LOVE IT!) med banan i. Sen åt jag spagetti och köttfärsås till kvällsmat, en portion. Om jag ska komma i form måste jag verkigen bestämma mig och inte låta sånna små frestelser komma och förstöra. STÅ EMOT! Sen ska jag strax börja träna på gymmet, är sjukt pepp! Vilket jag har varit ett tag nu, haha.

Imorronbitti så ska jag, mamma och min syster upp till mormor och morfars sommarstuga. Mysigt. Stanna där till tisdag.. Ska äta lagom mycket av mormors mat, hoppas hon inte trugar så mycket bara. Ta lite till så blir det inga rester osv

Ska kanske se Eclipse på torsdag, WIIE! Hoppas den är bra! Dem som sett den säger att den är bättre än både ettan och tvåan. Hmm, vi får la se. Av böckerna så är ettan och trean bäst tycker jag.

Dagens låt: In my head - Jason Derulo
Får vekligen inte ut den låten ur mitt huvud..
2010-07-04 @ 20:41:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0