Party. Jippieeee....

Då kände jag att det var dags för ett nytt inlägg.
Denhär festen jag var bjuden på. Jag bestämde mig för att gå, fast än jag inte har något att dricka. Jag kan ju säga att jag har tagit en tablett mot febern (för jag har lite feber) och får inte lov att dricka, smart va?
Och sen stannar jag inte så länge, för jag gillar inet att gå hem själv mitt i natten. det tar nämligen en kvart att gå till närmaste busshållplatsen.
Jag sticker mest dit för att träffa nya människor och vara lite social(får se hur det går utan alkohol...).
Och jag känner lite en press på att gå... men det blir säkert kul. Jag är inte alls pepp.

Idag har jag inte hittat på mycket. Suttit vid datorn, kollat på Tv, bakat chokladmuffins för jag fick ett så galet chokladsug och jag kände för att baka. Jag har inte bakat på länge(förutom scones), mest för att jag inte vill bli tjockare. När jag bakar brukar jag gå och äta av det hela tiden. Så för att förhindra detta gjorde jag bara halv sats, dvs 7 muffins. Och jag ska bjuda på rest3n av familjen, så det blir minus 3, dvs 4. Och jag har redan ätit 3 (usch vad mycket det lät )haha. Så det är en kvar. Som jag nog äter imorron... om jag inte ger den till min syster.
Sen spelade jag lite gameboy, fast jag tröttnade efter 15 min...
Så har min dag varit. Och jag är inte på toppenhumör..
Jag får panik så varmt det är! Ge mig lite svalka, jag håller på att koka över. det är 30 grader i mitt rum. Jag kommer antagligen inte att kunna sova där uppe inatt, men jag pallar inte sova på luftmadrass inne i min systers rum.

Få se hur jag mår, om jag pallar boka in ett träningspass på lördag morgon. Hoppas att jag orkar det, för jag behöver träna, och bränna fett och kalorier och få en snyggare kropp.

Nu ska jag äta macka till kvällsmat. Det har börjat bli en vana. Jag hoppas att det är en bra sak att äta, för vitt bröd är ju inte så nyttigt.... men jag äter Pågens Äntligen bröd(lika nyttigt som mörkt bröd står det, men det kanske är bullshit). Men jag känner mig duktigare än om jag äter en riktig måltid iaf.

Dagens låt: Whatsername - Green Day
2010-07-21 @ 17:07:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0