Packa upp, packa ner. Orkar inte mer.

Har precis ätit wook! Gott! Ikväll ska jag äta en Äntligen Sub, med ost och skinka som jag sen sätter in micron i några sekunder så osten smälter. Muuuums! Sen åker jag till mormor. Nästan 2 veckor utan dator. Kommer hem på torsdag, få se om jag hinner sitta vid datorn då, för jag måste packa upp och sen packa till grekland. 
Sen ska jag antagligen packa igen för en handbollscup (min syster igen) som jag kasnke ska coacha.
Och sen ska jag till farmor och farfar och bo där några dagar.

Nu ska jag duscha, sen iväg och träffa en kompis. Sen packa. Städa min undulats bur, för den ska med till mormor o morfar för dem ska passa henne medan jag är i grekland.

Läste om Pinks konsert på ullevi. Hon hade visst spelat lite bascet case där, wowow! Annars verkade det vara en ganska kort konsert. Hade dock gärna hört so what och sober live. Men det kändes inte lönt att lägga pengar på henne. 

Jag börjar bli lite smått orolig över om jag kommer att få ett rockband! Ps3 lär ju finnas kvar en stund.. Men rockband. Det verkar har utgått ur sortimentet på många ställen.... jag blir så ledsen. Orh. När jag var på maxi en gång stannade jag och kollade på priset på rockbanden, 599 kr, helt ok. Men då hade jag inte fått spelet än, så pappa tyckte vi skulle vänta. Sen nästa gång vi var där, hade dem precis tagit slut. Och nu vet dem inte när/om dem får in nya :/ blöö!

Blir inga inlägg på några dagar nu. Kaaanske ett på torsdag. Sen inga på en vecka. Ha de gött, det kommer iaf jag ha! Bye!

Dagens låt: I don't wanna be - Gavin DeGraw

2010-07-25 @ 13:44:47 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0