Shop until you drop..

Igår var jag i affären och pappa köpte Gym-byxor till mig, det var min "lön" för att jag har hjälpt till här hemma, haha! Så nu är jag redo! Jag ska bara boka pass. Tror jag ska boka ett Core pass!

Idag var jag i affären igen, denna gången köpte jag gratis sms. Jag vet att det låter konstigt, men 500 kr för 60 000 sms i ett år, värt! 5000 varje månad. Har alltid varit så snål och bara svarat på sms när det varit nödvändigt, annars har det blivit så dyrt. Men nu kan jag smsa så myyycket jag vill! Vilken frihet!
Var också riiktigt nära på att köpa ett par solglasögon för 350 kr, vilket är lite mycket för ett par solbrillor (iofs var dem polariserande). Och jag var inte helt säker på det, så då är det bäst att avstå.

Sen var jag på maxi. Och då spelades det Time of your Life med Green day! Gissa om jag plev glaaaer! det var papa som sa till mig att lyssna, då trodde jag att det skulle vara 21 guns när jag hörde den aukustiska gitarren. Det är minsann inte ofta man får höra den. Så jag gick och sjöng med, högt och fint (så fint jag kunde iaf..). Haha en tant kollade snett på mig. Men I don't care!

Haha jag har varit i affärer nästan varje dag denna veckan, insane! Och jag känner att jag behöver ett gym-linne och en foundation och ny hårfärg... och en ny mobil!
Jag kommer aldrig få någon bränna om jag bara går i affären. Hah men jag bränner fett, faktiskt, man bränner 243 kalorier fett per timme när man shoppar! De ni! (Fast då ska man nog inte äta glass..) Dem sa det på Tyra show igår! haha

Nu sitter jag här framför datorn, har precis druckit ett glad Oboy, och jag gillade det. Det är så gott!!

Imorron ska jag träffa min barndomsvän som jag inte har umgåtts med på länge, trevlans!

Dagens låt: Telephone - Lady Gaga feat Beyonce

2010-07-01 @ 23:04:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0