Brevlådan

Kolla vad jag hittade i min brevlåda idag!

Dålig kvalitet o så, I know, tog den med webbkameran.
Men åååh vad fin det är! 47 green day låtar finns med. Oboy vad jag vill sätta mig och spela det nu! Men neeej, jag har ju varken ps3 eller rockband. Haha, men snart så ;)

När jag kollade i brevlådan hade jag också fått en inbjudan till en kompis 18års fest. Ett ihopvikt papper, utskrivet från datorn, HEJ och välkommen till min 18 års fest den.. meddela sanast .. osv. Helt seroiöst. Det var exakt sådanna inbjudningar man skickade till sina kompisar när man var liten och skulle ha kalas. I denna åldern brukar man skicka via facebook eller något liknande. Jag tyckte det var så otroligt gulligt. Ingen annan gör så. Och hon är verkligen sig själv. Creds till det.

Det är 800 grader i mitt rum..Typ. 90 är det iallafall, i hörnen!! (hahaha) Fönstrena är öppna och fläkten är på. Vädret är finfint. Har badat. Tänkte bada fler gånger, men då kom snickarnna, så då gick inte det. Tar nog ett kvällsdopp sen. Och jag ska boka in ett Core-pass på fredag morgon, orkar inte ikväll...

Fick hem en taxfree katalog, när man får dem så vet man att det inte är länge kvar till resan!!! Det var kul att tömma brevlådan idag!

Dagens låt: I'm just a kid - Simple Plan
2010-07-14 @ 17:00:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0