Regn, sol och shorts.

Idag regnade det. Sen slutade det och jag gick till affären och köpte mig ett linne och ett par shorts, för 100 kr! FYND! Den enda storleken som fanns kvar i shortsen var L, så jag provade dem. Dem var alleles för lösa i midjan, men allt jag behövde göra var att knyta åt snöret i midjan så satt dem bra! Mitt första klädesplagg i L. Jag brukar ha S.. men detta märket var säääkert små i storlekarna...
Jag köpte shortsen lite i panik, för till helgen ska jag till åhus, och igårkväll så fick jag min ledartröja som jag ska ha på mig. En STOR och vit pikétröja med lagets märke på ryggen. Jag såg ut som en läkare. Så jag pimpade den lite, så den ser helt ok ut. Men jag behövde ett par shorts till att fullborda looken! Nu är det fixat. Mina nya solglasögon ingår i den looken. Jag är så sjukt pepppp! Jag ska coacha dem till guldmedalj!! Dem behöver bara tuffa till sig lite, vilket jag hjälper dem med, sen kommer dem att KÖTTAA!! 

Sen tog jag ett dopp i poolen. Och sen åkte jag och min pappa till maxi, dels för att köpa ett rockband och för att jag ville ha något gott att grilla imorron. Men rockbanden var slut... Dom får ju in nya, men jag vet inte när det blir. Så det lär dröja innan jag kan spela mitt green day rockband... suck... Men vi köpte en flintastek! Gott!
Sen var killen i kassan mittemot skitsöt! Jag gillar att följa med och handla! :)

Imorron klockan 9.00 ska jag träna CORE! Önskar jag kunde säga att jag var jäääättepepp, men det kan jag inte, för då ljuger jag. Men det ska väl bli, hmm, ja trevligt.
Längtar till kvällen för då ska det bli grill! Mummms. Lördagen är händelselös änsålänge. Sen på söndag morgon bär det av till åhus! DET är jag pepp på!

Dagens låt: Beautiful Dangerous - Slash feat. Fergie

2010-07-15 @ 21:34:31 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0