Matprat och tagg

Började dagen med en impuls-spring-runda! Fick sova nere hos min lillasyster på en luftmadrass, för det var 30 grader uppe i mitt rum. Så jag vaknade vid 9 och jag känder mig tjock efter allt godis jag åt dagen innan. Ja, igår efter jag hade gjort gårdagens inlägg, så satt jag ute med min familj, år godis och spelade spel. Mysigt. men jag kan inte sluta äta, bara en bit till... EN till då.. okej, 2 till sen är det slut! And so it goes...
Så direkt när jag vaknade så tog jag på mig träningskläder och sprang en runda på ca 2 km. inte överdrivet långt, men så på morgonkvisten var det ganska lagom. och det mest positiva, INGA kryp som flög in i ansiket!

Sen åt jag frukost, Special K flingor! Jag tycker dom är sååå goda och krispiga! Och dem innehåller ju mycket fullkorn, så det är bra. Efter flingorna brukar jag äta en rostemacka, men ikke idag! *klapp på axlen*
Fast sen var lunch, pasta carbonara ♥! och en glass efteråt. Shame on me... JAsså, jag är nog sämst på att hålla mig borta från onyttigheter...
Så jag ska bara äta någon macka och frukt till kvällsmat!

MENMEN Nog om matprat! Imorron klockan 8.00 sitter jag och min syster i bilen på väg till åhus! Jag ska snart börja packa. JAg såg på vädret att det ska bli ca. 22 grader och moln. Men det är skitbra väder när man ska spela, inte för varmt och inte för kallt. Fast jag ska ju inte spela, det är första gången jag inte spelar.. lite sorgligt :( Tur att jag fick följa med och coacha iallafall! Det ska bli kul!! Och jag gillar att min syster också tycker att det ska bli skojj att jag coachar.
JAgh har ju köpt ett par nya shorts för någon dag sen,,, hoppas verkligen att jag har modet att ha dem på mig. dem är ganska korta, och jag gillar inte mina ben. Men jag vill utmana mig själv. Fast jag ska ta med ett par svarta thights om jag skulle vanttrivas i shortsen bland alla människor. Svarta thights är nog mitt favoritplagg. jag har 3 st.
Och i åhus glasskiosk, där har dem sååå god glass! Jag ska köpa en mjukglass doppad i smält choklad!
Den är wunderbar!

Jag hoppas att jag kan bidra med något till laget och att det går bra för dem! A-final, HELL YEAH! ;) Kommer hem på måndag när dem har åkt ut/vunnit hela skiten!

Dagens låt: Maria - Scooter

TAGGATAGGATAGGAAAA!!! :D

2010-07-17 @ 15:44:19 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0