snabbt litet inlägg

Hemma från åhus. Redan. Ack ja, tiden går alldeles för fort när man har roligt. Sk aberätta lite kort om hur det gick. Dem delade upp laget i 2 lag, och jag tillsammans med de riktiga coacherna hjälptes åt att coacha bägge lagen. Så jag fick inte såååå mycket sagt, men på matcherna skrek jag och peppade dem och ja...
Båda lagen vann majoriteten av sina matcher, 10 matcher i gruppspelat, vann alla utom en, så bägga kom 2a i gruppen och sen åkte båda lagen ut i åttondelsfinal. Jag tycker det är bra att dem delar upp lagen lika, så att dem inte toppar lagen. Enga gången jag tycker det är okej att toppa är  när det är något avgörande, tex i förlängning.
Jag frågade om jag kunde få hjälpa till att coacha fler gånger, och det fick jag. Yeeey!

Sen så hade jag tänkt att skriva massa saker. Fast jag är så trött nu.. så jag gör det imorron. Och IMORRON så kommer min kopmis hem från Malta! Då ska jag hem till henne med WELCOME HOME skylt och ballonger! Hehe.
Nu måste jag sova! Natti!

Dagens låt: Wavin' flag - K'NAAN
2010-07-19 @ 23:29:51 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0