Så trött

Nu är jag lite piggare än vad jag var igår så jag kan skriva lite mera. Jag skrev igår att jag hade jättemycket mer att säga. det hade jag säkert, men nu har jag visst glömt det ... men har har massa andra saker att skriva om!

 

Är bjuden på en fest imorron, vilket jag är väldigt glad över. För det var inte särskilt många som hade blivit inbjudna, typ 60 pers, en hemmafast) och jag snackar typ aldrig me killen. Vi går på samma matte och har träffats på några fester. Så jag blev glatt överaskad!

Meeen så kommer problemet. Jag har ingen dricka.. Har ingen nära kopmis som är över 20 år, och mina föräldrar köper inte ut ttill mig, för jag är minderårig och det vore emot lagen. Men i december när jag fyllt 18, då kan dem inte säga så! Och en annan som fixat till mig tidigare är på semester..
Så jag tog till sista utvägen, min frienemy, hon som är min kopmis när hon känner för det, men allt jag fick till svar var, jag har fixat mitt, kan inte hjälpa dig, ses imorron puss. Jag kan inte sticka dit utan något, det vore socialt självmord.

Så då blir frågan, OM jag inte får tag i något, vilket jag inte lär göra, ska jag ändå sticka dit? Tveksamt. Men jag blev så glad att jag är bjuden och jag har tackat ja på facebook, (men nu ändrade jag till kanske..). Jag vill så gärna dit!
HATAR att fylla år i december och jag hatar att det ska vara så svårt att få tag på lite cider...

Min buddy kommer hem från maltlandet (malta då) ikväll! Hon skulle ringa när hon kom hem. Hon vet inte när det blir, typ vid 10 ikv sa hon. Om vi nu kunde ses ikväll. Hon har skickat mail på fb så skrev hon att hon inte kunde ses på onsdag. Och jag bara okej, men då ses vi på tisdag för på onsdag ska jag på fest..
Men nu verkar det som hon skrev fel, att honinte kkunde ses på TISDAG itsället. Förvirrande. Får se hur det blir om jag träffar henne ikv.
Om jag ska vara ärlig tror jag inte att vi kommer ses idag.

Jag blir bara så trött på det. Trött på allt.. Inget går som jag vill. Längtar till nästa vecka. Bort från härifrån. I en vecka, men det är bättre än inget.

Förövrigt mår jag sådär. En konstig känsla i magen och min mage är helt uppsvälld. Och jag är cepee trött.
Nu ska jag kolla på Ugly Betty (nästa sista avsnittet) och Supersize VS. Superskinny. Jag zappar.
Och det är galet varmt i mitt rum.
Och jag lärde mig starta tvättmaskinen idag! Jag är bra! Hehe.. tyckte det var på tiden att jag lärde mig det.

Dagens låt: Wind of Change - Scorpions
MMM denna låten ♥

2010-07-20 @ 20:05:34 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0