I made it

Faktiskt, så vad det skitkul igår! Inte i början, men sen.
Kvällen började med att jag gick hem till min kompis, som kom hem från malta i tisdags, och så träffade jag 2 andra gamla klasskopmisar. Sen gick jag in till ICA och köpte en läsk, för man kan inte komma tomhänt till en fest.
Sen tog jag bussen in dit festen skulle vara och satte mig på centrum för att vänta på F (Frienemy, blir jobbigt att skriva hela tiden), hon hade sagt att hon skulle ringa mig och sagt att hon skulle vara där klockan 8 och att dem kanske kunde hämta upp mig(för dem kom med bil). Jag smsar henne och säger att jag är här, sen svarar hon, " Du vi ska inte till centrum. Men fråga någon annan som ska dit om vägen!" Snällt! Så jag börjar gå dit själv, han som har festen bode som tur va nära centrum, så F kom o mötte mig. Så vi gick in o satte oss. jag hälsade på lite folk och sen satte jag mig, och drack min cola och sa ingenting... hehe. Sen säger killen som har festen, "har du inget att dricka?", "Nej mitt är slut.." Och genast så tar killen upp en Barrcardi (stavning?) Lemon och häller up i ett glas, sen blandar jag det med 7up. Det blev gott. Och lättpåverkad som jag är så blev jag lite socialare (det är nog lite psykologiskt också + jag hade bara aätit en macka innan). Sen bjöd F på en vodka shot, räligt. Sen frågade hon om jag ville ha en till, Nej sa jag. Men jag fick en iallafall.
Så det var inte så tråkigt iallafall! Sen tog jag bussen själv och gick hem från bussen själv, Jag anar framsteg! Det handlar bara om att våga. Och jag gjorde det! :) GLAD!

Idag händer inte mycket. En hemmadag med min lilla lilla syster.. som snart är lika lång som mig... När jag coachade deras lag i åhus var det en tjej(F12) som var lika lång som mig. Och jag är ändå inte sååå kort, 167,5 är inte kort, det är lagom! Iallafall, så kommer vi att kolla igenom gamla fotoalbum och kolla på gamla videoinspelningar från utomlandsresor. Åhh. Nostalgi. Och så längtar jag ännu mer till resan till greklandet nästa vecka! Nästa vecka kommer bli awesoome! Ska ha hummerfest också, i min mormor o morfars sommarstuga, har det varje år, med hela släkten. De tyckte att kräftskiva var lite mesigt så vi firar hummerfest istället, haha. JAg äter inte hummer, men det är ändå kul. Jag gillar min släkt!

Ska iväg till maxi idag också, handla mat och hoppas att dem har fått in fler Rockband! Håller tummarna. Jag ska betala det själv, bara så ni vet.

Nu ska jag laga mat. Jag har ingen aning om vad.

Dagens låt: Magnificent - U2
2010-07-22 @ 12:29:41 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0