SING IT OUT LOUD

Igår, en riktigt tråkig dag. Allt jag gjorde var att gå till affären med min syster. Köpte en skjorta(ljusblå, jag har länge velat köpa en skjorta, men aldrig hittat någon som suttit snyggt, förren nu!) och en bok på engelska, Rock chicks hette den. Hoppas att den är bra! Men huvudsaken är att jag ska bätra på min engelska.
Sen åt vi grillat. Flintastek igen, men det var gott! Och jag åt lagom mycket! Sen grilade vi marchmellows! Jag har börjat gilla det. Och till sist en bit toblerone. Gott.
Sen sjöng jag och min syster Singstar så heeela kvarteret hörde! (för vi hade dörrar och fönster öppna för att vädra) I vanliga fall skulle jag sjungit lite tystare och tyckt det var pinsamt om man hörde oss därute. Men nu brydde jag mig inte alls! Sjöng högt och falskt! Men ändå, vfr hålla tillbaka. Om man vill sjunga, SJUNG! HÖGT!
Sen spelade vi guitarhero. ÅÅh vad jag blir sur på att jag inte hittar rockband nåååågonstans! Har kollar runt överallt käns det som. På vissa ställen har det utgått ur sortimentet.. Jag hoppas verkligen att dem får in det på maxi igen!! Annars kommer jag ju inte att kunna spela spelet :(

Idag händer inte mycket heller. Ska äta middag hos farmor och farfar, det var ett tag man såg dem nu.
Sen blir det antagligen att jag och min syster åker upp till mormor o morfars sommastuga på söndag och stannar tills på onsdag. På tisdag kommer restan av släkten dit. Och då blir det hummerfest! Inte för jag äter hummer, men det är trevligt med släkten. Och det är inte så ofta som heeela släkten är där på samma gång.


NU sitter jag här vid datorn. Skriver ett inlägg och kollade igenom alla bilder jag har, vilket inte är så många. Men bland bilderna så hittade jag små videosnuttar som jag filmade under GDkonserten den 5e juni. Jag fällde en tår. Tänk att jag var där, i det ögonblicket. Bara meter från mina idoler. det händer inte varje dag. Gud vad jag saknar det! Längtar tills nästa turne! Asså jag är jevligt pepp redan! Fast peppen finn liksom långt ner i magen, där jag sparar den och den växer. Så när dem kommer igen, då kommer jag vara SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR mycket pepp!!! :D

Igårkväll återupptäckte jag en av mina favoritlåtar som jag hade för länge sen! Den är fortfarande bra! och nu kan jag förstå vad dem sjunger. Why don't you get a job? heter den.

Dagens låt:
Why don't you get a job? - The Offspring

2010-07-24 @ 11:53:30 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0