Schloooooooff

Då var det dags att packa igen. Massor. Har skrivit en låång lista så jag inte ska glömma något, vilket jag brukar göra.
Kom hem från mormor igår. Nu ska jag snabbsumera dagarna där. Måndag, hjälpa till att handla och förbreda. Tisdag, resten av släkten kommer, minigolf, och hummmerfest. Det blev en trevlig hummerfest och vädret var bra.
Min hund rymde. Molly och Pelle (våra kusiners hund) sprang runt i trädgården. Då hör jag min syster skrika, "Molly har ryyymt!" Jag springer ut och då har hon stannat några meter utanför grinden(hon hade krypit under) hos en familj som var ute och gick med sin sheltie! Vet inte vad som tog åt henne, hon måste sett sin drömprins och tog vara på läget helt enkelt. Den andra hunden hette Petter coh dem var jättesöta tillsammans. Fast sen var dem tvunga och gå vidare, så då fick jag bära hem Molly. Kan vara lite ambitiös o lägga upp några bilder från hummerfesten när jag kommer hem igen från grekland.
I onsdags, dvs igår, så åkte vi till flickorna på skäret, hela släkten, för att ta en fika. Det gick på 983 kr! GALET! För lite bullar och saft...
Sen åkte vi hooome.

FÖRRESTEN! Jag har köpt ett rockband! Var i affären med B och jag gick och klagade på att jag kanske aldrig skulle hitta ett rockband. Då pekar hon in i skivlagret så står det ett rockband på golvet! Och det var billigare än dte på maxi, så jag slog till! nu står det här hemma. Och väntar på ett PS3. Seeen kan jag spela det!

Sen idag ska jag nog iväg till B. Hon ville träffa mig inna jag åkte, jag sa att jag vet inte om jag hinner för jag måste packa,,, men då sa hon att hon kunde hjälpa mig. Men sen ändrade hon sig och ville att jag skulle komma dit ist.. Känns lite som "Hej jag orkar inte gå hem till dig, men jag vill träffa dig, kom hit istället annars går det inte.. :/" Meeh, det tar 10 min att går till mig, om man går långsamt. på min födelsedag är det samma visa. Jag fick gå hem till henne för att hämta min present. Börjar bli trött på det. Visst jag har inga problem att gå till henne, men det verkar ju som hon har problem att gå hit..
Men jag vet inte om jag hinner träffa henne. Jag måste handla, packa, sen kommer farmor och farfar hit.. Jag är cpstressad, det känns som allting snurrar. Som om man har varit och åkt karuseller, då snurrar det i huvudet ett  tag efter. Jag vill lägga mig och sova lite. men då kommer jag inte kunna sova inatt.. Om 13 h ska jag vakna och sätta mig i taxin iväg till kastrup. Sen blir det sol och bad och allt sånt! NAJS!

BYE

Dagens låt: På promenad genom stan - Per Gessle
Den är mysig.
2010-07-29 @ 13:31:41 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0