Pepp på Pump

Hemma från mormor. Jag har inte varit så duktig med maten som jag hoppades.. men hon hade köpt chokladmuffins, hon hade blivit ledsen om jag sa nejtack... Men om man ser det från den ljusa sidan, det kunde ha varit värre, jag kunde ha ätit mer!
Men till min stora förtjusning ska jag premiäranvända mitt gymkort imorgon klockan 08.15! Då ska jag träna body pump med min kompis! Jag är så pepp! Äntligen kommer jag iväg! Nu ska jag snart sova för att orka gå upp imorron. Har inte gått upp så tidigt sen jag gick i skolan.

Fick en ny film idag, Transformers! Jag gillar den!
När jag såg den på bio för första gången så var jag med min kopmis(som nu är i malta) och hennes amerikanska kusin. Jag och min kompis delade på en stoor läsk, men jag drack nästan hela. Sen blev jag sååå kissinödig, så jag var tvungen att gå ut från salongen och in på toa. Så jag springer ut till toan, och dörren går inte att öppna. Men nmåste ha med sig biljetten och knappa in ett nummer som står där för att komma in dit. Jag får panik, jag har aldrig varit så kissinödig i hela mitt liv. Några som sitter på en bänk bredvis skrattar lite, man jag bryr min inte. Sen kommer någon innifrån och öppnar så jag får komma in ,Thank god! Sen kommer jag in i biosalongen igen. Då är filmen slut...

Nu ska jag sova!

Dagens låt: Fallen Leaves - Billy Talent
2010-07-06 @ 22:01:27 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0