Jag, JAG vann!!

Jag vann! Whaat? JAG VANN!! Tröttnar inte på att säga det! Det händer inte ofta! Jag vann ett Green Day Rock Band!!! Dock trodde jag att man vann heela spelet, inkl trummor och det, men det gjorde man inte. Så jag har ingenstans att spela det på haha. varken xbox360 eller Ps3 heller.. Det lär bli dyrt om jag ska köpa både.
Men jag har vunnit! Eller jag kom på tredje plats.. haha but still! Ettan vann ett signerat screenshot också. Grattis till han som vann det iaf, han måste vara riktigt glad nu. Det hade jag varit.
Jag tror jag ska iväg till OnOff och kolla priser på konsoller och det. Jag tänker ikke sälja spelat! Jag ville ha det sooo bad, och nu har jag det, och jag ska spela det!
haha jag vann! Man ska aldrig sluta försöka! It isn't over until it's too late!

Imorse gick jag upp vid 7 för jag skulle träna Body Pump. Det gick bra, eller helt ok. Jag gjorde ju inte helt rätt och fick rättas till. Benen kändes som spagetti när jag gick ner för trappan efteråt, kändes som om dem skulle vika sig, läskigt. men det var en skön och nyttig känsla efteråt. Nästa gång jag tränar ska jag testa Core! Magen ska bli staark! Hardcore!

Kom på att jag inte ätit snabbmat på jättelänge! *ger mig själv en klapp på axlen*
Och jag sa nej till min syster som ville dela en Ben and Jerry med mig. Dock fick jag smaka lite för en femma, men ändå. Haha.
Och jag ska bara äta något litet till kvällsmat tänkte jag.
Hoppas att någon dag kommer jag att faktiskt vara nöjd med min kropp. Vilken frihet.

Dagens låt: Gotta be Somebody - Nickelback

2010-07-07 @ 17:48:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: MinorityME

Grattis till vinsten! Ett tips är att kolla efter konsoll och instrument på Blocket. Går att göra riktiga klipp där - men se till att åka och kolla och betala kontant så att du inte blir lurad.

2010-07-14 @ 11:06:00
URL: http://mygreendayphotos.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0