ENOUGH!

Vaknar av ett BOOM BOOM BOOM BANG. Snickaren är här. Hääääärligt..... så det går ju inte att somna om, så jag gick upp och åt frukost. Och såklart så jobbar han utanför fönstret där jag sitter och äter.
jaja.
Vädret var fint. Jag har solat och badat i vår lilla pool,
 
Sen började det att regna, och så kom pappa hem från jobbet. Nu när vi sitter och äter kvällsmat, jag äter mackor. Sen blev jag sugen på ett digestivekex, så jag gick och hämtade ett halvt.
"Äter du ännu mer?" - pappa
"Ursäkta? Jag tog ett halv kex till ?!" - jag
"Ja, men annars, du äter mer än vad du gjorde innan" Och massa blablabla.
 
När han säger innan så syftade han på något år sedan då jag var väldigt smal för att vara jag. Då klagade han på att jag åt för lite " Är det allt du ska äta? Du försvinner ju snart!!". Jag kan tala om att jag var inte i närheten av undervikt, bara smal för att vara jag.
Och nu är jag visst för tjock.
Han märkte nog att jag tog illa upp för sen säger han, "men jag menar inget dåligt".

När jag var för smal så pressade dem mig till att äta mer, jag år så jag fick ont i magen. Och nu dethär.
Vad jag än gör så är det fel. Det hade inte skadat med lite uppskattning någon gång? Dem säger inte ens tack när jag har bakat och jag bjuder. Jag säger alltid tack för maten(även om jag lagat dem själv).

Jag vill härifrån. Bort bort bort!

Jag vet att pappa inte menade illa, men det slår så hårt liksom. Jag är medveten om att jag har gått upp och jag gillar inte vad jag ser i speglen. Mitt självförtroende är inte bra. Jag behöver inte sådanna komentarer. Fast han har inte en aning om vad jag gick igenom i högstadiet. Mamma o pappa tror att mitt liv har varit underbart. Men jag kan inte snacka med dem om känslor och så. Det går bara inte.

Fast jag får se detta som en motivation till att bli smalare.

Nu är jag bara arg. Det finns visst en bild av hur man ska se ut, hur man ska betee sig, vad man ska göra. Jag tror mamma och pappa får glömma den bilden. Jag tänker inte bli vad dem vill att jag ska bli och jag tänker inte göra vad dem vill att jag ska göra! Jag ska tatuera mig och jag ska göra vad faaan jag vill! Och jag gillar det. I'm the Minority och jag behöver ingen Authotity.

There is nothing wrong with me
This is how I'm supposed to be
In the land of make belive
That dont belive in me

Dagens låt: Jesus of Suburbia - Green day 
Jag älskar denna låten med hela mitt hjärta! ♥


Home is where your heart is
but what a shame
everyones heart doesn't beat the same

En dag ska jag bort härifrån. Långt bort! Bort från denna shitty smalltown! Och jag längtar!


Nu ska jag muntra upp mig och iväg för att se Eclipse!! Hejdå!
2010-07-08 @ 19:09:03 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0