Väx upp

Eclipse var sjukt bra! Jag gillade den skarpt. Iförsig så gillar jag alla twilight filmerna, haha, men enna var bättre än 2an iallafall, Nu lägtar jag efter 4an, breaking dawn.
Såg trailern på Vampire sucks som fanns på blogg.se's nuhetssida, hahah shit vad jag skrattade! Jag ska lätt se den på bio!

Jag var ju och såg Eclipse med en tjej i min klass, jag har inte träffat henne sen skolavslutningen, och det var då hon tog bort mig som syster på facebook. Oj vad hon var bitchig. Ännu mer än innan. Om hon fortsättar att vara så och jag inte förändrar mig/bitchar till mig (vilket jag inte täbker göra) så tror jag att skolan kommer bli... ja intressant. Men jag tänker inte gå och grubbla på hur det kommer att bli. Det är ju sommarlov!
Men asså jag undrar när hon ska växa upp. Sluta leka med folks känslor och börja ta ansvar för det hon gör. Inget fel på att ha kul. Men det finns en gräns.

Ikväll hade jag egentligen tänkt att vara ensam hemma, tat lungt och kolla på transformers. Men så blev jag bjuden på strandfest, sååå jag ska dit istället. Bara en fråga om HUR jag ska ta mig dit och hem, och hur jag ska få tag i dricka... Får försöka att fixa det. I mitt horoskåp står det att det är min turdag idag. Hoppas att det stämmer ;) hehe

Imorron ska jag och min syster upp till mormors sommerstuga och stanna där till tisdag. Mysigt.

Dagens låt: All the small things - The Killers
2010-07-09 @ 11:43:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0