Veet Hårborttagningscreme

Jag kan lika bra skriva här vad jag tyckte om det skulle vara någon som funderar på att köpa det.

Jag testade det igår. Det är skitbra på tunna hårstrån, när man har tagit bort krämen med spatlen efter ca 5 min så följde håret med, sen var det inga spår kvar av hår alls.
Men där man har lite grovare håstrån som har rakats några gånger, på vaderna tex. När man skrapade bort krämen så åkte vissa hårstrån med medan vissa bara bröts. Men benet blev lent iallafall.
I armhålorna bröts nästan alla hårstråna, så resultatet blev som en rakning. 

Det var första gången jag använde krämen, så jag kanske gjorde lite fel och fick inte ett jämt lager. Men man lär sig. Jag ska använda den fler gånger.

Än vet jag ju inte hur länge resultatet håller, but I'll let you know when I know.
2010-07-04 @ 20:54:13 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0