En ny NY keps!

En fin dag! Solen skiner och det är varmt och jag har äntligen köpt en snygg keps!! En svart NY keps från stadium! Helt klart ett bra köp, jag gillar den skarpt.
Annars har jag solat och haft huvudvärk. fått lite färg idag med. Om vädret fortsätter att vara såhär, så får man lite färg varje dag, så är man nog jättebrun om ett tag!

och igår när jag och min syster gick in på ica för att handla glass, precis vid ingången går jag förbi en som jobbar där och får snabb ögonkontakt. Jisses vad den blicken såg bekant ut tänkte jag. Sen kom jag på att det nog var en kille som jag har haft ögonen på i några år! Har aldrig vågat snacka med han, haha. Men iallafall, sjukt om mhan jobbar där. Jag ska nog hjälpa mamma eller pappa att storhandla mat idag, hehe. Fats jag är ju inte säker på att det var han (jag är lite närsynt...).

Ska strax äta mat, sen ska jag ut och springa en runda i skogen! Duktigt va!?

Och för att jag är lite av Green Day-nörd-hållet, så ska jag tillägga att dem håller på att jobba på ett nytt album. Spelade några av deras nya låtar på de olika soundchecken, här är ett från Irland med låten Dreamcatcher!
http://www.youtube.com/watch?v=7YemN7UH3yE 

Jag tycker den låter helt ok! Tagga till nästa turne! Ehe ehe!

OCH tagga midsommar imorron!

Dagens låt: Sommartider - Gyllene tider
2010-06-24 @ 17:37:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0