GIRIG

Igår spelade Green day i Manchester, en kille jag hälsade snabbt på i kön till Ullevispelningen fick komma upp på scenen. Lucky guy. Och jag kan tillägga att det är inte första gången han är uppe på scenen han fick komma upp på scenen och sjunga Longview på spelningen i globen i Oktober. Fattar inte hur han bär sig åt. Måste ha en massa tur. Jag är lite avundsjuk ja. Fats jag är avundsjuk på alla som är i England och ser green day, hehe, medan jag är hemma och rensar rabatterna. Menmen jag ska vara glad att jag har sett dem, från främsta raden dessutom.
Jag blir bara så trött på mig själv och att jag aldrig har tur i någonting. Vill så gärna se dem live igen. Men mamma och pappa tycker att det räcker för nu, och jag får inte åka till något annat land själv bara för att se dem igen. Jag är ju inte 18..... Ibland är det jobbigt att fylla år i december...
Men jag kan ju inte göra något åt detta ... så lika bra att släppa det (for now). Jag ska se green day igen, dte är en sak som är säkert. Kankse inte iår.... men nästa gång dem kommer hit till skandinavien, så är jag där, längst fram igen, och jag är 18!

Vädret är fint idag. Mamma jobbar kväll, så hon tog den sköna solstolen.... Så jag måste ut i garaget, som är så sjukt nasty så det finns inte! Spindelnät överallt!!
Denna veckan skulle jag ju ha huset för mig själv... det blev visst bara en dag. Jag behöver vara lite själv.. är så instängd. Vill bara break free liksom.. vara lite galen utan att få konstiga blickar eller dumma kommentarer.
Och jag sa till mamma inna att jag fortfarande inte fått något bsked om mitt betyg i Design, som läraren skulle maila  mig förra fredagen. "Då fick du nog bara ett Vg". Det är inte sånt jag vill höra, kunde hon inte bara sagt att det är dålig stil eller något? Nu blev jag ännu mer nere.

Jag hoppas jag hittar en fin keps idag. Just nu är jag så arrrg, över dessa småsaker. Borde väl egentligen vara glad över det jag har istället. Ja det borde jag. Men jag måset baar skriva av mig. Egentligen är jag glad, oftast faktiskt. Man får vara kinkig ibland hehe.

Igår visade jag pappa den crostrainern jag hittat på nätet, han sa år mig, "men du kan väl göra en tabell med massa olika crosstrainers så ser vi vilken som är bäst". GIVE ME A BREAK tänkte jag. Men vad gör maninte för en crosstrainer. Så jag skrev ner vad jag tyckte var viktigt och så för ett antal olika crosstrainers. När jag sedan lästa upp det för han var det ett, "Hm okej, ja vi får se." OORH! Jag fattar inte varför dem är så envisa. Det kommer att sluta med att vi köper en crosstrainer. I know it!

Sitter och lyssnar på en spellista jag gjorde i spotify igår, Sommarlistan! Så sjuk najs. Sommarlåtar till max! Allt från Per gessle till Ricky Martin till Kid Rock. I love it!

Nu ska jag sola!!

 
Dagens låt: Summerbreeze - Johnossi

2010-06-17 @ 11:23:50 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0