Glöm inte skriva komihåg lista!

Hatar att vara glömsk! Förra veckan glömde jag ju att ta med tights till idrotten(som jag skule ha efteråt), och denna gången så glömde jag kjol.. så jaghade t-shirt och thights, det såg inte okej ut! Så jag fick ta ett kort linne, stoppa undan axelbanden och ha det som kjol. Även det såg lite konstigt ut.. menmen.
Denna idrottslektion fick jag reda på att jag ska få MVG i Idrott! YEEAH! Blev glaaad!
Sen går vi till matten och vår lärare kommer inte, vi är vana vid att han kommer sent...men inte sååå sent. Så vi ringde hans mobil, inget svar där. Vi ringde hem - inget svar. Vi kollade arbetsrummet - ingen där. Spårlöst försvunnen! Enda anledningen till att vi ville ha tag i han var för att få reda på resultatet på senaste provet. Men vi gick ut och satte oss i solen, efter en lång stund kommer han, och han är bakis som bara den! Haha! Treorna hade sin bal igår, så han festade väl loss lite. Anledningen till att han var sen var också att han hade cyklat hit och remmen från hans cyckel hade fastnat i cyklen, så då hade han fått gå med cykeln till en reparatör för att fixa det. Hehe!

Säger hej till en kille i matsalen som jag träffat några gånger på fester och råkat nämna att jag tycker att han är snygg, och min kopmis bakom mig säger då genast typ ohlala dte var ju XXX. och så står han 2m framför.. KUL! Sjukt pinsamt..  

Fattar inte varför alla har börjat at leta baldejter redan, det är nästan ett helt år kvar! Tänk så ändrar man sig liksom? Fast å andra sidan hade det varit värre att vara utan baldejt...

Imorron är det konstruktionsprovet...sista denna veckan! Jag hoppas verkligen att det går bra!

Green day är i danmark nu och en kompis är där och kollar.. hon lovade att skicka ett sms efter dem hade spelat, ser fram emot det smset! Kommer bli ännu mer taggad till lördag! Det är förfasen bara 3 dagar kvar!! Har köpt ballonger till tifot, matsäck och skrivit en packlista! Imorron efter skolan ska jag börja packa.

Dagens låt: Summer of 69' - Bryan Adams

2010-06-02 @ 20:23:45 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0