Green Morning!

Vaknar, äter frukost, lägger mig i sängen och sätter på TVn. det är MTV worldstage. Gissa med vilka? Green day!!Jag kollar på hela, helt sjukt att det är en hel vecka sen idag. att för en vecka sedan satt jag i kön och räknade ner timmar till insläppet, 4h.
Åh. Vad jag saknar det. Är så avundsjuk på alla som ska se dem i england eller paris eller varsomhelst. Men jag ska inte deppa, jag har sett dem 2ggr på ett halvår. Och det är jag ju glad över!

Ikväll ska jag hem till mina kusiner på kalas, kommer att bli en hel del green day prat. haha. Och så ska vi se mina kusiners nya hundvalp, spännande. Hoppas att den funkar bra ihop med min/vår hund.

Sen tro det eller ej, har jag inte mer att skriva, för tillfället iallafall.
2010-06-12 @ 12:52:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0