INGEN RUBRIK..

Var och grillade igår, det var trevligt, men vädret sög. Det blåste, regnade och sen började det åska... så då åkte vi till McDonalds och åt glass, eller jag åt glass... Det kostar bara 10 kr, bäst att passa på. Och sen blev jag pepp på att gymma! Ska köpa 10-kortet så fort som möjligt!
Nu när jag loggade in på facebook såg jag att jag var taggad i några foton från igår.....OJOJOJ som jag såg ut.. UNTAGG direkt!

Nu åker en av mina bästa vänner till Malta, och ska stanna där i 4 veckor för att jobba. Vissa har det bra. Jag kommer sakna henne... tur att msn och facebook och allt det finns så vi inte kommer tappa kontakten.

Green days största spelning so far, är idag. Wembly, 75 000 människor. Åååh vad jag önskar att jag var en av dem. Och det är folk från hela europa som åker dit bara för att vara en del av deras största spelning, och för att dem vill se dem igen klart. Det måste vara en mäktig känsla.

Och hoppas att Victoria får ett trevligt brölopp idag.

Klockan är 12, dags att rasta hunden.

2010-06-19 @ 11:58:45 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0