Not very funny inlägg

Fysikprovet DONE! Najs! Det gick väl sådär, sjukt kluriga frågor.. jag lär inte få mvg på det.. Men just nu är jag så glad att det är över att jag inte bryr mig! Iövermorgon har jag konstruktionsprov, som jag snart ska börja plugga till... sen, SEN är äntligen fredag och då åker jag upp till Gbg och glömmer allt som har med skola att göra!!

Såg vad som ska komma på tuf provet som jag måste skriva för att få ett mvg.. det var ju baaaaaara 8 kapitel! Nej jag orkar ikke! Jag ska snacka med läraren. En tjej skrev IG på det senaste provet men hon ska endå få vg i betyget, och om sen jag som får 2p från mvg också ska få vg.. det är jätteorättvist! Life is not fair, nej jag vet, men om man kan göra lite skillnad så ska man iaf försöka!

Oj vad jag snackar om skolan..

FALSK FALSK FALSK är en tjej som ska vara min kompis. Dissade mig heela dagen utan anledning. fats jag bryr mig inte så mycket, inte så mycket som jag skulle gjort för några år sedan, då skkulle jag typ varit helt underlägsen för jag klarar(/klarade) inte av när folk är typ sura, specc utan anledning. Så då försökte jag gottgöra mig fats jag inte hade gjort något fel! Haha, tur att jag skutat med det, mår bättre då. Det är en sån frihet med att säga I DON'T CARE och vekligen mena det! Tack till Green day och låten jesus of surburbia för att få mig att inse detta!

Dagens låt: Man must dance - Johnossi
Dem är förband till GD på lördag tillsammans med Joan jett.

Jag längtar såååå mycket, att få komma bort från denna smutsiga lilla staden/byn. Men sen efter lördag, kommer jag vara tvungen att komma tillbaka hit, och har inget att se fram emot. eller jo, sommarlovet nästa vecka och grekland nästa månad. Ja det är JUNI nu! Fast det märks knappt, inte på vädret iaf.

2010-06-01 @ 17:00:03 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0