SHAPE UP!

Jag mår nere. Mamma sa inte något om mina betyg heller. Jag tycker ändå att dem är helt ok..
Jag känner mig så tjock och instängd.
Jag ska shoppa med min syster idag, happyday... Jag kommer antagligen köpa en McFlurry.

ååh jag vill lägga mig och sova. Men nej, jag måste snart börja laga mat. Paj.

Mitt liv är så fruktansvärt tråkigt. Såhär har man inte sommarlov. På ett sommarlov ska man träffa komisar, göra impulssaker, sticka till stranden, bada... inte sitta vid datorn och deppa. Fast jag tror det blir bättre sen. Sommarlovet har ju bara börjat.

Jag ska erkänna att jag faktiskt deppade lite extra när jag såg bilderna från England... GUD vad jag hade velat vara där.. MEN jag kan inte göra något åt det!!  Så jag säger till mig själv Ryck upp dig. Och det ska jag verkligen göra! Pallar inte att jag sitter här och klagar.

Ska nog med på min systers beachhandbolls träning idag. Jag ska ju hjälpa deras riktiga tränare att coacha laget i turneringen sen i juli. Det ska bli kul.

Har inte mer att skriva nu. Jag ska muntra upp mig lite. Tack för att musiken finns!

Dagens låt: Murder City - Green day

2010-06-23 @ 12:25:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0