URK

FYF*N vad jag är tjock!! Varför kan jag inte äta lagom mycket och lagom nyttigt? nJag äter altid för mycket och för onyttigt. Nu mår jag illa. Jag och min syster lagade pizza. Det blev god, och det ör ju nyttigare med hemmalagad än köpt, men ändå. Jag känner bokstavligen för att spy... men det vore sjukt.

OORH

Typ alla från forumet är inne på Wembley nu.... lyssnar kanske på något förband. Och här sitter jag och klagar, som vanligt. Sen kommer jag höra hur fantastiskt dem har haft det är, ååh jag vill också vara där nuuu. Detta är så fruktansvärt deprimerande. Jag vill SÅ gärna se dem igen...!! Det kommer inte att hända. Så jag borde verkligen släppa det... mm det borde jag....

FU

Ska bannemig köpa gymkortet imorron!


Dagens låt: She - Green day


Åh vad jag saknar det ♥ ♥
Hoppas att alla på Wembley får det UNDERBART ikväll!
2010-06-19 @ 19:00:06 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0