Utan Flipp! 1p!

INGET MER PLUGG!!... Denna terminen!
Gjorde TuF provet idag och läraren rättade på direkten, 1p från mvg!!! JAG SKOJAR INTE! ALLTID!!! Huuur mucket jag än pluggar.... det är galet. Men jag kommer att få mvg i betyget iallafall. Tack o lov.
Dock får jag nöja mig med ett VG++ i matte och antagligen konstruktion. "Förvänta dig ett vg, I'll let you know om jag ändrar mig", utan något somhelst hopp i rösten. Jahapp.
Men jag orkar inte bry mig mer om det för tillfället.

Jag köpte en klänning idag till skolavslutningen!!
Såg den när jag loggade ut härifrån en dag på modegallerianreklamen och tyckte den var fin, så I bought it!
Dennahär:

Och sen köpte jag ett par svarta klackaskor till det, hihi.

Var hos tandläkaren idag, hade inga hål woho! Jag HATAR att få det där räliga gula bananlacket! Jag kan inte sluta att spotta efteråt! Fick massa snea blickar, men wtf...det smakar äckligt!

Så för att bli av med den räsliga smaken så köpte vi pizza! dels för att fira lite att det är slut på pluggandet också! NICE! Nu är jag mätt och sitter och slöar vid datorn...hehe. Jag ska snart börja kolla runt på vad en crosstrainer kostar, så jag inte ser ut som en degklump i sommar!

Imorron äre skolavslutning, sen ska det firas i stadsparken, så jag hoppas på fint väder! Sen har jag ingenstans att dra vidare efteråt, och jag känner för att tat lite lungt så jag sticker hem på grillfest. Fast den är för min lillasysters kopmisar och deras familjer, så efter jag har ätit lär jag sätta igång en bra film och kränga lite godis. Men det är najs det med!

Dagens låt: What do you want from me - Adam Lambert

2010-06-10 @ 19:21:36 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0