Etta inte bli vuxen!! MEEH..krigsnolla går fööööre!

Har precis suttit nere vid matbordet med min lillasyster och hennes vänner och deras syskon och ätit grillat! Så sjuk gott! Dem är 12 år, och sitter och snackar massa minnen från när dem var yngre och snackar om pojkar och snackar skit om tjejer dem inte gillar! Haha det börjas tidigt!
Dem är så härliga! Har hållt ihop sedan dagis, och slutade 5an precis. Det är riktig vänskap, jag hoppas verkligen att dem kan hålla kontakten läänge länge! Jag har typ 2 nära vänner som jag har känt så länge kvar.
"ÅÅh hallå kommer ni ihåg det.. o det och det" Dem har så många fina och roliga minnen tillsammans! Dem sitter och snackar om när dem lekte att dem var magiska och hade krafter och drakar m.m. Haha. Då tänkte jag, så gjorde ju jag med! Hade pinnar som trollspön och slogs mot onda makter! hahaha.
Jag ÄLSKAR gamla minnen! Så många töntiga och roliga saker man har gjort. Men sen växte man upp. Ioförsig så var jag ganska gammal innan jag gav upp sådanna lekar, haha! Förre året kanske? HAHA kidding. Men typ på mellanstadiet. Då växte jag helt plötsligt ur barbieåldern på samma gång. Gud vad jag älskade barbie! haha.
Sen klippte jag håret på dem alla och ville inte ha dem längre.
Men man kunde veklgen vara sig själv när man var liten. När man växer upp tror jag att man blir så påverkad av andra och alldeles för upptagen med att växa upp att man glömmer vem man var. Man gör saker och sen när man tänker tillbaka på det man gjort, "wtf har jag gjort!" Man typ tappar kontrollen helt enkelt. Man hittar den väl så småningom igen.
Ibland sätter jag på något gammalt vhs band, som jag älskade när jag var liten(pokemon filmerna och inspelade avsnitt av Starla och juvelriddarna tex), bara för att återuppleva gamla minnen. Och då kommer jga ihåg vem jag var. En töntig typ, eller egentligen skitcool. För jag vågade stå ut! Jag var den enda av tjejerna i min klass som spelade handboll, alla andra dansade.
Sen var det i 6an, 7an jag tappade helt. Blev helt osäker på mig själv. Fast började komma på rätt spår igen senare när jag började lyssna på green day.

Men allt var verkligen så mycket lättare när man var liten. Hade gett mycket för att få åka tillbaka några år i tiden och få uppleva massa gamla och kanske glömda minnen. Eller vara forever young. Fats istället växer vi upp, går igenom massa hemska, men också massa underbara tider. Sen dör man.

Så man ska verkligen ta vara på den tiden man har.

Shit vad jag blev djup. Hehe. Filosoferar här i min ensamhet. Ska nog snart sätta på en film. Väljer mellan Twilight och Raise your voice. Båda var längesen man såg. hmm.
Sen är det nog snart efterrätt också, men om jag äter mer så tror jag att jag spyr. Man jag kan säga att jag har varit duktig och kollat på crosstrainers, hittade en som jag ska visa för mina föräldrar imorron!

Det är exakt ett halvår tills jag blir 18!! Ska bli kul! .. hoppas att jag inte blir överkörd av en lastbil eller något liknande innan dess bara! Hehe optimist...nej.. realist! (om det finns något som heter så)

Ooh nu ska jag äta cheescake! Jag kommer att spricka..Fast allt jag ätit till unch var en scone, en banan och en liten bit mat. Så det går jämt ut!
Haha shit vad jag kan skriva mycket om ingenting!

Btw  här kommer dagens citat (som jag läste någonstans):
I'd rater be hated for who I am, than loved for who I am not.
Så rätt!
2010-06-11 @ 20:53:20 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0