Fin, ful. Dålig, bra.

Min 12:e skolavslutning(och näst sista) är nu avklarad. Lika misslyckad som förra. regnet öser ner, så det blev inte av att sticka och festa i stadsparken som planerat. Istället satt jag utomhus och väntade på en buss i över 30 minsom inte kom. Så jag ringde min kära farmor och farfar, för jag trodde att mamma och pappa var på jobbet. Så dem kör för att hämta mig, och jag kan tillägga att dem bor inte i närheten. Så jag sitter på busshållplatsen i ytterligare 40 min och väntar. Sen kommer dem och kör hem mig, och då visar det sig att mamma och pappa ÄR hemma! Så jag kunde ju bara ringt hem..
Jag var så kalll att jag skakade. Jag kommer nog att bli förkyld, yeey.

Fast nu har jag ju bara berättat om hemresan.. iallafall jag går upp halv 7, spenderar låång tid på att göra mig fin. Min nya klänning och mina nya skor. Skorna skavde som bara den. Kommer till skolan, in i aulan, några elever sjunger 3 låtar, sen pratar rektorn i någon minut, sen får alla lärarna komma upp på scenen och sjunga den blomstertid nu kommen. Allt som allt tog 15 min. Och jag hade spenderat mer än dubbelt så lång tid åt att se bra ut. Fast det värsta var att jag inte kände mig fin heller. Jag kände mig så sjukt besvärad och ville hem till min säng och sova.
Sen gick jag till espresso house och köpte en scone och snackade med en kompis. Hela samtalet, allting kändes helt obekvämt. Visst hon är min kompis, men på samma gång så finns det så mycket jag ogillar hos henne, jag tycker att hon är så falk och manipulerande och egoistisk. Oj nu låter jag jättetaskig.....men hon har faktiskt bra sidor också!

Nu sitter jag i mina myskläder med laptopen i knät, på skolavslutningsdagen. Känner mig så ensam, känns som alla andra ska hitta på något roligt. Men jag är så trött så det kanske är lika bra. Sov inte många timmar inatt. Jag var så orolig för betygen. Jag vet patetiskt. Men det är jag fortfarande, dem kommer hemskickande om några veckor.... dem var inte helt bestämda när jag pratade med dem sist. Det är galet. Hatar att vara så medelmåttig att jag ligger på gränsen i ALLT!! Haha när jag tänke på det häromdagen, så kom jag på, jag är verkligen inte riktigt bra på något! Ingen talang alls. Bara medelmåttig. Kommer inte ihåg om jag skrev detta för någon inlägg sen. HAHAH men om glömsk vore en talang, då hade jag haft en stooor talang! hehe

Grillfest här hemma ikväll, jag ska sitta på mitt rum i mina myskläder med min undulat bredvid mig. mys. Jag ska faktiskt ner och ta en bit mat också.

Men nu är det faktiskt sommarlov! Det är galet!! Hoppas att det blir en bra sommar! Inget plugg på 10 veckor. Det ska bli spännande och se hur alla maninte träffar på sommaren förändras. Jag undrar om jag kommer att förändras? Hmm. Jag tror inte det. Fast det hade varit så galet kul att chocka alla efter sommaren, ska komma mer lila hår eller något ;) heh. Nä men. Får se.

Dagens låt: Den blomstertid nu kommen
Såklart!

Mitt sista sommarlov. Tiden går läskigt fort ibland.

2010-06-11 @ 15:32:11 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0