Ner och hoppa inte

Var hos mina söta kusiner igår, det var väl skoj, ärligt, jag gillar min släkt. Lillkusinen, hon är 6år och berättade om sin första skolavslutning, sååå galet söt♥ ! Sen kom Pelle(den heter så för den knappt har någon svans), min mosters hund och min hund inte så bra överens. han var ju bara en valp och sprang efter min hund hela tiden, och det tyckte hon var jobbigtså hon sa till på skarpen. Men dom blir nog vänner i så småningom.

Idag gick jag upp vid 7 för att åka till en beachhandbollsturnering med min systers lag, men vädret är kasst och jag är förkyld, så jag stannade hemma. Så jag somnade om igen, halv 11! Det är mycket för att vara jag. Men jag behövde sova några timmar extra. Har blivit så lat, innan var det upp och hoppa vid 9, men nu.... nä.
Btw så kom min systers lag 2:a i A-slutspelet, förlorade finalen med 1 mål. Duktigt av dem! Nästa beachhandbollsturnering som är i juli ska jag vara med att coacha, det ska bli kul, och då ska vi vinna hela skiten, YEEAH!
Sen bakade jag och min kompis chokladbollar med florsocker, vi hittade inget pärlsocker.. med det var gott iallafall. Sen såg vi prinsessan och grodan, ändå bra film. Disneyfilmer är så söta, och jag älskar att det är en ny prinsessfilm, det har inte gjorts någon sådan tecknad film på länge. Den senaste jag kommer på är Mulan, nu var hon ju ingen prinsessa, men tjejen som är huvudpersonen, och typ hjälten(eller hjältinnan). Ja ni fattar pointen..
Shit vad jag blev mätt. i receptet stod det att det skulle bli 30 bullar...vi gjorde 14...och åt upp alla.
Imorron ska jag börja dra ner på onyttigheternna. Och shoppa! det var så lite färg i in garderob, mycket svart ...så tråkigt nu på sommaren, så jag ska leta efter några somriga och färgranna kläder.

Lyssnar för tillfället på Sean banans låt skaka rumpa.... HAHA! Något av det sämsta jag hört! Men den kommer säkert att fastna på huvudet ändå.. låter som han är täppt i näsan..

Kollar min skolmail för vissa lärare skulle skicka ut i fredags vad dem har satt för betyg där.. men har dem gjort det? NÄÄÄ. Irriterande.. Får skicka en påminnelse. OOh jag är lite nervös... hoppas hoppas på ett mvg.

Asså detta vädret... det suger. Jag kommer inte få någon färg alls här i Sverige i sommar känns det som. Tur att man ska utomlands då, fast det är inte förren i juli. Jag längtar! Komma bort från denna shitty smalltown, kände mig träffad när Billie Joe sa det innan dem började spela Jesus of Suburbia, "this song is to everyone who comes from a shitty smalltown". Klockrent! Jag vill till USA! Eller england! England för att green day ska spela på Wembly den 19onde, så många jag vet som ska dit.. Jag vill meeeeeed :( Men det är ganska säkert att jag ska till England i november, har aldrig varit där, det ska bli kul. Valde mellan en londonresa eller se Lady gaga i malmö.

Shit vad jag har tråkigt för tillfället....blö. Nu ska jag visa mamma och pappa crosstrainern jag hittade! Hoppas dem tycker att den verkar bra! Sen kan jag träna, OJ vad jag ska träna! Blir så sjösjuk av roddmaskinen vi har här hemma så jag kan inte träna på den...och vädret gör att man inte kan ut och springa.. Så snäääälla, ge mig en crosstrainer!


Det är denna jag ska visa dem, från team sportia. I want it!


Dagens låt: If this was your last day - Nickelback
Riktigt bra, låten och texten!
2010-06-13 @ 19:02:42 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0