Mån-dag = Sol-dag

Solen skiner för första gången detta sommarlov!!! WIHOOO! (fast nu kom det lite moln..)
Jag ska vara ärlig att säga att jag kollade på sommarlovsmorgon idag, det var inge roligt. Kanske har jag blivit för gammal, eller så var det ovanligt tråkigt. Tillochmed dem sista serien var dubbad. Den brukar alltid vara på engelska, och dem brukar vara lite spännande...denna var inte så spännande, än iallafall..

Idag ska jag shoppa. Och senare idag ska jag shoppa igen, eller iaf gå en sväng genom köpcentret med min kopmis som jag inte har träffat på länge. Hon har typ aldrig tid att ses, jobbigt. Och sen ska hon åka till malta i 4 (!) veckor så jag kommer inte träffa henne på länge.... Vi brukade träffas varje dag innan när vi gick i samma klass, efter skolan också. Jag saknar det.

Sitter här och lyssnar på låten sommartider med gyllene tider, det är ju sommarlov nu! Awesome! Jag ska ut och åka rollerblades med min hund!! NAJS! Lägger upp en bild på henne för hon är så sööt.

Nu är detta en 4 år gammal bild, men hon är ju fortfarande söt. Har inte några andra bilder på henne på denna datorn än.

Hoppas jag hittar något fräsigt i affären sen då. Och hoppas vi äter någon god mat(fast inte för onyttig!). Och hoppas jag blir glatt överaskad av något random! det händer aldrig, så det vore kul om det hände. Typ att jag vann något eller något liknande haha. Det är den 14onde idag, 14 är mitt turnummer så man kan ju alltid hoppas.

Dagens låt: 18 karat gold - Johnossi
2010-06-14 @ 11:07:42 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0