Oskar det åskar

Då vare tisdag.. Det har varit helt okej väder fram till nu.. nu åskar det och regnar. Tycker lite synd om min syster som är på Ven och cyklar idag..
Pappa är ju somsagt hemma idag och är sjuk. Så jag får gå ut med hunden. Gör mig inte så mycket. jag får laga mat, gör mig inte så mycket det heller, men att han står några meter bort och ska flika in sådanna ord som du vet att du ska bryta pastan va? Har du den på rätt värme nu osv. osv... sjukt jobbigt. Jag ska fyllar 18 for gods sake! Jag kan koka pasta!!!
Jag blir så trött... jag som ville vara hemma själv och chilla och sjunga .... Men han sa at han mådde bättre, så det är ju bra.

Jag gillar linnena som jag köpte igår! Dem är riktigt sköna! Och ser bra ut också. Längtartill sommare,  ooh wait, det är ju sommar nu!..... Om vädret ska fortsätta såhär kommer jag aldrig att bli brun.
Jag ska nog ta och spela guitar hero ! Blev sugen på det nu helt plötsligt! Det var längesen. Fast guitar hero 3 och aerosmith, som jag har... verkar ingenting mot dethär:

GISSA OM JAG VILL HA DETTAA ?!?! (om ni gissade JA, så gissade ni rätt!)
Fast det är bara släppt till Wii, PS3 och Xbox 360.
Synd att jag bara har Xbox och PS2. Sucks!!  OORHH Jag vill ha det!!!!!!!!

Nu blixtrar det också. Mysigt.

Imorron ska jag nog klippa gräsmattan och tjäna en slant, för jag fick ju inget sommarjobb..

Nu sittar jag och lyssnar på massa gamla green day låtar. Vissa av dem har jag aldrig hört innan. Men dem är bra. Fast American Idiot skivan finns det inget som toppar! Så mäktig!
Har jag sagt att jag är avundsjuk på dem som är i England nu för att se dem? Det är jag iallafall. Men jag hoppas att dem får det skitkul och att dem tar massa bilder.

Nu ska jag spela GH, hejdå. (det rimmar)

Dagens låt: Going to Pasalacqua - Green day

Btw, rubriken.... tyckte bara att det lät kul. Oskar ... Ki-oskar.. det åskar. Oskar är ett roligt namn helt enkelt. ☺
2010-06-15 @ 14:29:19 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0