Räligt räligt

Dagen började med att jag bakade scones, dem blev jättegoda! Men jag lyckades att tappa ut allt mjöl på golvet... så jag fick dammsuga hela köket.. På morgonkvisten är jag inte helt sharp i huvet.
Sen gick jag ut och solade, vädret är så underbart idag! Första riktiga sommardagen! Jag har faktiskt fått färg. sen gick jag in för att laga mat. Jag lagade hamburgare, hehe. Fast dem fick inte så mycket smak för vi hade ingen lök hemma. Satte mig ute i solen med en iskall Coca cola och åt hamburgaren med radion på. SOMMAR!
igår sa pappa till mig att klippa gräsmattan, men jag vet inte hur gräsklipparen funkar... så jag fick rensa rabarrerna istället.. uush. Det är kryp, sniglar och ännu fler kryp.. Jobbade flitigt tills jag fick blåsor på händerna. Hopas jag tjänar en liten peng. Problemet är väl att jag inte vet vad som ska vara i rabatterna och vad som inte ska vara där. Så jag bara tog bort allt som jag tyckte var fult.
Sen gick jag in för att solen på altanen är borta tack vare den stora eken utanför vår tomt.. Och för att det var dags för Tyra Banks Show. Oj som hemmes hår ser roligt ut idag. Och dem snackar om bandmaskar och sånt, RÄLIGT!! Riktigt räligt, dem har en burk full med maskar...... så sjukt äckligt! Hela publiken ser hel förskräckt ut haha.

Ska nog sjunga singstar sen, wiie. Kan tillägga att pappa var frisk idag så jag fick huset för mig själv!

Imorron ska jag nog bege mig till affären för attt hitta en fin keps.

Kan knappt koncentrera mig på att skriva nu.... Så sjukt äckligt med maskarna på tv. Helt galet vad folk gör för att gå ner i vikt. det är sjukt att spy upp maten och sånt... men att äta bandmask..elller sy fast ett nät på tungan... varför kan de bara inte äta lite nyttigare och röra på sig lite mer? Köpa en crosstrainer kanske? Men leva sunt helt enkelt. Inte för jag gör det, men jag försöker iallafall. 

En annan sak som är sjuk, är att min syster som är 12 år, kan äta lika mycket eller tillochmed mer än vad jag äter, och ändå är hon smal som en pinne. Och hon dricker ändå oboy varje dag och äter massa onyttigheter. Jag förstår inte vart det tar vägen?


Dagens låt: Vill ha dig - Freestyle
2010-06-16 @ 15:38:07 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0