Fail och klag.

Hittade ingen snygg keps... Så jag köpte en bikini och en glass istället. Extrapris på McFlurry nu!! 10 kr!! Och så hade jag en kupong så man fick 2 och hehövde bara betala för en. Så 2 McFlurry för 10 kr. Det är ett kap. När jag skulle betala så var det min klasskopis som stod i kassan, vad trevligt liksom. Gissa om jag blev förvånad.
När jag letade efter en keps, så kollade jag efter crosstrainers också, men det fanns inte spår av dem någonstans. Jag blev förtvivlad och sa till pappa "Jag som hade tänkt att träna jättemycket i sommar..." Då kom han med det briljanta förslaget att gå på gym. Ändå. Det har jag funderat på innan, men hade inte tid för det då, nu har jag ju hela sommaren! Så det är ju skit bra! Är 90% säker på att jag ska göra det!
för jag orkar inte med mig själv, jag blir så depprimerad av att sitta ihopsjunken i min säng med satorn i knät och kränga godis varje dag. Ja det är sommar, men det finns en gräns! Jag tror att det har dragit ner mitt humör på sistonde lite... att jag bara äter och sen känner jag mig så tjock. Och när min syster står bredvid mig ser jag ut som ett fläskberg... Och då känner jag mig så misslyckad, hon äter ju typ lika mycket som mig! Det är galet.
Jag kommer aldrig bli lika smal som henne, det vil jag inte heller, men jag vill få en mer vältränad kropp. JAg tror att jag kan lyckas. Och då kommer jag nog inte att ha samma sockersug hela tiden, och må bättre i själen som man säger. Jag är pepp!

Jag saknar handbollen lite. Säsongen slutade ganska snabbt och hastigt. Vi skulle egentligen ha en avslutning, men det blev inte av. Jag börjar undra om det kommer att bli något uppstartningsläger i augusti.. lite dålig engagemang tycker jag. När jag började i detta laget hösten 2006, var det jätte mycket engagemang och vi åkte iväg på cuper hela tiden och ordnade saker utanför handbollen, det var skitkul. Sen bara det dog ut liksom. Och nu verkar alla spela i laget bara för att spela...eller för att få träning, vilket dem inte fick för dem brukade inte allvar. Jag hoppas att det blir bättre till hösten. 

OOO mamma är ledig imorron. Men det finns inget jag kan göra åt det.... fast det är fruktansvärt irriterande!

Sen blir jag irriterad på migsjälv för att jag går och är små sur hela tiden. Värst är det nog för min syster som jag tar ut det på haha. Men om hon inte hade kommit fram till mig och säger "vem är brunast?" och ska jämföra... då blir jag så irriterad. Hon är så smal och otroligt vältränad för att vara så liten!

Och jag är iriterad på designläraren som fortfarande inte har mailat mitt betyg till mig. Jag skickade en påminnelse i måndags... Dålig stil!

Och myggbetten och solekseksemen kliar.. Jag lyckades bränna mig på halsen.

SÅ! Nu var det slutklagat at the moment. Fast det känns som jag har glömt att klaga på något..hmm.. Äeh skiitsamma. Imorron ska jag på grillfest med några kompisar för en av dem åker till Malta på lördag, i 4 veckor. Jag kommer sakna henne!

Nu ska jag ut med hunden. Byebye.
2010-06-17 @ 20:42:56 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0