No motivation..

Borde verkligen städa mitt rum....... Men jag orkar verkligen inte. Orkar inte göra något "nyttigt".
Ska bli kul ikväll, grillkväll med kompisar. Sen ska jag se till att komma igång lite, inte bara sitta hemma och klaga och inte orka göra något. Jag ska iväg och köpa ett 10-kort på gymmet och ja..kommer inte på mer nu.. men det ser ljusare ut iallafall.

Idag gjorde jag ost-och skinkpaj till mat, det var gott! Var ute och åkte rollerblades med hunden också en runda, så det går nästan jämt ut, hehe.

Jag hade en läskigt verklig dröm inatt. Jag drar snabbversionen.
Jag var i england på festival för att se green day. Hamnade längst fram, sidan av catwalken . Ingen lyssnade på när Joan Jett spelade, alla satte sig ner, hon blev sur och gick av scenen, sem kom green day. YEAH!
Nästa dag så var jag utanför typ wembly. Några människor försöker tränga sig, jag blr sur och går före dem igen. Då blir en vakt sur på mig. Så jag smiter in på arenen. Ställer mig längst mitt framför catwalken och väntar. Står jälv.Sen ser jag Billie, Mike och Tre, så jag vikar och Mike och Tre kommer fram till mig. Jag skakar hand och presenterar mig(DEN delen av drömmen är så galet tydlig). Snackar med dem ett tag och Tre går upp på scenen och fjantar sig. Sen går dem iväg. Och det är insläpp, jag står längst fram fortfarande. Och konserten är sjukt bra!
Slut.

När jag vaknade fick jag tänka efter lite extra, om det verkligen var sant? Haha. det var en rolig dröm. Jag älskar att drömma!!
Jag önskar att det hade varit sant istället.. Vill så gärna se dem igen!!!!! Känns som jag inte har något att leva för nu... hahah lite emo på det... så farligt är det inte. Men jag är så tom. Och jag gör ingenting.. har ingen motivation.

Men det ska det bli ändring på!
Nu ska jag kolla Tyra show, sen dusha , sen grilllllla MUMS!

Dagens låt: Cocaine - Nomy
2010-06-18 @ 15:17:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0