Ms Brightside

Nu har jag städat mitt rum från gammla skolpapper! Vilken lättnad, nu kan jag se golvet! Jag skojjar inte, det har varit papper överallt.... fysik, Tuf, konstruktion.... allting utspritt på golvet. Jag bara samlade ihop det til en hög och ner i pappersåtervinningen!
Mitt rum skulle nog behöva dammsugas också, det ska jag göra sen idag. idag känns som en bar dag för att ta tag i saker.
Ska handla mat, köpa gymkort, övningsköra, städa. Jag är så duktig, om jag nu får gjort det jag ska dvs..

Och jag är så glad att spelningen i Wembley är över! För nu slipper jag att vara deprimerad att jag inte ska dit längre! Jag lästa att det hade varit en sjukt bra spelning ocg Green day hade spelat i nästan 3h sträck!
Så nu kan jag bara ta vara på den tiden jag fick tillsammans med gd och vänta och hoppas att dem kommer hit snart igen. Då är jag antagligen 18 coh mina föräldrar kan inte bestämma över mig längre, hehe. Så då kommer jag nog att övernatta i kön! Ska vara längst fram igen vid nästa konsert! Så nu släpper jag nog green day-besattheten ett tag. Jag kommer ju fortfarande att lysna på dem o så, en jag menar att jag inte kommer att vara obsessed längre. 

Jag kom att tänka på en sak. Saker händer alltid när man minst förväntar sig det. När man i princip gett upp allt hopp, det är då det händer.
Men jag förväntar mig nästan alltid något, alltid hoppfull coh så. Så jag känner att tänk så komme ringenting att hända då. Och när jag försöker få mig själv att ge upp hoppet, så fylls jag med hopp igen för jag vet att när man ger upp så får man det. haha. Patetiskt. Så nu ska jag försöka att sluta att tänka och hoppas på så mycket. För då glömmer man leva i nuet.
Nu kommer ett green day exempel:
Förtsa konserten hade jag ingen aning om hur det skulle vara, så jag blev blown away. det var den bästa dagen i mittt liv.
Andra konserten, då var jag redan besluten om att jag skulle vara längst fram, få ögonkontakt och förhoppningsvis få nudda någon av dem. Så jag glömde bort att leva i nuet. Det är himla störigt. Sen nu efter har jag bara hoppats att jag skulle få en chans till, att leva i nuet och ta in hela konserten. Så det blev jag lite deppad på.

Men ni fattar. 

Lev i nuet, minns det som varit och hoppas på framtiden. Typ.

Dagens låt:  Mr. Brightside - the Killers

Nu ska jag ut på vägarna, så you'd better watch out! Hoppas det går bättre än förra gången jag körde. Då började bilen lukta bränt......
2010-06-20 @ 14:45:14 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0