Nöjd

NU har jag testat Veet hårborttagnings creme. Man skulle spraya på ett jämt lager på benet, sedan skulle det verka i 8 min. Spraygrejen gick i sönder... så det blev inte jämt alls. Sen efter 8 min, så losnade inget hår, så jag väntade i 2 min till. Man fick inte ha det på mer än 10 min. Så jag sköljde bort medlet, som förövrigt inte luktade så räligt som jag hade väntat mig, lukan kan jämföras med hur hårfärg luktar, kemikalier. Men hårstråna blev inte mycket färre... bara svagare, man kan bryta dem.. men det var ju inte det som var meningen.. Så den får inget högt betyg av mig.
Men nu är det så att det kan bero på att flaskan har stått i badrummet ganska länge... Så jag ska nog köpa en ny och hoppas på att det blir bättre.

Anyway, jag åkte till gymmet och fixade kortet idag. Nu var det en jätteshysst kille i kassan istället för hon den sura, så det var bra. Jag kom precis innan ett boxpass så det var jättemycket folk, träffade några jag kände. Jag är jättepepp på att börja träna nu!!!

Och jag har ätit god mat, och lite nyttigt! Kycklingfilé inlindad i bacon med sås och potatiskroketter(okej inte jättenyttigt, men gott!), sen till kvällsmat åt jag en toast och frukt! Jag är nöjd.

Hoppas att det blir fin väder imorron så man kan sola! Idag var det molningt.... så jag satt inne och kollade igenom alla från dem äldsta fotoalbum(som jag är med i) vi har här hemma tills dem senaste. Shit vad tiden går fort!!

Ska snart kolla på tv......och NU kom jag på att jag precis missade CSI:NY.. FU! Menmenm det går väl något annat skojj.

Dagens skratt: Pappa tar två kastrulllock och håller för öronen. "Vaaad gör du?" säger jag. "Jag har lock för öronen!"
HAHAHAHA!! Pappa har dålig humor, jag vet... synd bara att den är ärftlig. Hehe.
2010-06-21 @ 22:06:14 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0