Allt om ingenting

Trodde faktist att det skulle bli fint väder idag. När jag var ute och åkte rollerblades med hunden var det jättevarmt. Så jag dukade ute-bordet. en precis när i sätter oss ochj ska äta så går solen i moln. Stort tjockt grått moln...  soom inte försvinner. Så vi får ingen sol alls.. Nu lyser den däremot..

Övningskörningen gick bra, faktiskt. Sa till pappa att han skulle sluta att kritisera så mycket och låta mig öva på olika saker. Så det blev roligare att köra då med.

Köpte gymkortet igår.. eller ja.. betalade det iaf... Skulle hämta det nästa gång jag kom dit för att träna. Problemet nu är att jag måste ha kortet, eller koden för att logga in på hemsidan och boka in mig på ett pass... Kvinnan/damen/tanten i kassan var inte så glad av sig heller.. kändes som hon  bara ville bli av med mig, för jag har ingen aning om hur saker o ting funkar där. Men det är ju hennes jobb att visa mig det. Jag ör lite rädd för att jag inte ska få kortet.. men jag sparar kvittot så ska jag nog få det. Jag tror jag ska ringa in till gymmet och be om att få koden så jag kan boka pass, och sen hämta kortet när jag kommer till det första passet.
Dock är jag nervös för att ringa.. ehe.

Vad ska jag göra idag..hmm... inget speciellt. Jag ska testa Veet hårbortagningsmedel! I'll let you know efter jag har gjort det hur det funkade.

Kanske ska kolla på någon film också lite senare  idag. BTW snart har Eclipse premiär! Jag ska inte se dem på premiären.. men strax därefter. Jag längtar!!

På fredag är det midsommar, det ska bli kul, förhoppningsvis. Sen på lördan åker jag upp till mormor och morfars sommarstuga, det är mysigt! När man är där så vet man att det är sommar.

Jag har märkt att jag har börjat bli mer och mer beroende av mina glasögon. Innan kunde jag kolla på Tv utan dem.. men nu kan jag knapt det. Om jag inte sitter alldeles intill TVn då. Jobbigt. Ifs har jag bara -1 i styrka. Men att det kan göra så mycket skillnad. Jag borde nog ha glasögonen oftare. Eller skafa linser, men det är så dyrt...

Btw så såg jag Michael Jacksons film, This is it på tv igår. Jag tyckte att den var ganska tråkig... jag är inte Michaels största fan va..  Han gör bra musik, men den filmen var tråkig. (Jag är medveten om att det inte var han själv som har gjort filmen.. )

Och jag drömde en till dröm on att jag var på Green day konsert. Längst fram.

Nu har jag skrivit typ om allt och ingenting. Kul va.......

Dagens låt: Prayer of the Refugee - Rise Against
Den är bra.
2010-06-21 @ 13:22:06 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0